کد خبر: ۲۹۳ |
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
| |

خواهرکشی هولناک در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف قتل عمدی یک زن و دستگیری قاتل که برادر مرحومه بود، در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

روز ایران: رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف قتل عمدی یک زن و دستگیری قاتل که برادر مرحومه بود، در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

سرهنگ علی اسدبیگی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی، یک فقره فوت مشکوک خانمی حدودا ۴۰ ساله در همدان در اسرع وقت توسط ماموران پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: کارشناسان و کارآگاهان در منزل فرد متوفی حاضر شدند و مشاهده کردند که وی از ناحیه پاها، دست‌ها، صورت و گردن دارای آثار ضرب و شتم و کبودی است.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: جسد برای تعیین علت تامه مرگ به پزشکی قانونی همدان منتقل که طبق جوابیه پزشکی قانونی علت تامه مرگ، فشار بر عناصر حیاتی گردن(خفگی) اعلام شد که با توجه حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی در کمتر از۴۸ ساعت موفق به شناسایی قاتل که برادر مرحومه بود، شدند.

این مقام انتظامی افزود: در اقدامی غافلگیرانه نامبرده دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد و در تحقیقات اولیه منکر هر گونه درگیری با خواهرش بود که پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک موجود، لب به اعتراف گشود.

ایسنا

 
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰