کد خبر: ۲۵۹ |
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
| |

۳۵ روش آرایش که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد

اگر شما هم جزء افراد عاشق به آرایش هستید ، شرط می بندیم که به خاطر پیدا کردن روش های جدید آرایش زندگی می کنید. در این مقاله از روز ایران  همه روش های آرایش که هر خانمی باید بداند را برای شما آماده کرده ایم.ما بهترین روش های آرایش لب ، صورت ، ابروها و چشم ها را به شما آموزش میدهیم .

۳۵ روش آرایش که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد

مطالبی که در این مقاله از روز ایران می خوانید:

 روش های آرایش لب روش های آرایش صورت
روش های آرایش چشم روش های آرایش ابروها

روز ایران:اگر شما هم جزء افراد  عاشق به آرایش هستید، شرط می‌بندیم که به خاطر پیدا کردن روش‌های جدید آرایش زندگی می‌کنید. در واقع، شعار شما در زندگی احتمالاً این است: من می‌خواهم همه چیز در مورد روش آرایش را بدانم و می‌خواهم آن را هم اکنون بدانم. خب، امروز روز خوش شانس شماست! در این مقاله از سایت روز ایران  همه روش‌های  آرایش که هر خانمی باید بداند را برای شما آماده کرده ایم. از چگونگی به دست آوردن  ابرو‌هایی  با ظاهر کامل گرفته تا ترفند‌هایی که می‌توانند باعث ماندگاری رنگ لب شما در تمام طول روز شوند، ما بهترین روش‌های آرایش لب، صورت، ابرو‌ها و چشم‌ها را به شما آموزش میدهیم. با یادگیری این ترفند‌ها، طولی نمی‌کشد که همه فکر می‌کنند شما یک تیم جذاب  آرایشگر دارید. در اینجا ۳۵ مورد روش آرایش وجود دارد که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد.

 روش آرایش لب

۳۵ روش آرایش که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد

آیا به دنبال روش هایی هستید که رنگ لب شما بیش از حد معمول دوام داشته باشد؟ با ما همراه باشید و شروع به یادداشت برداری کنید!

روش آرایش شماره 1: ابتدا لایه برداری کنید

در هر زمان که قصد دارید یک رنگ تیره یا رنگی بر روی لب خود بزنید، باید ابتدا سلول‌های مرده پوست را از سطح لب برداشته و بوم صاف ایجاد کنید. از اسکراب لب برای کمک به روان سازی و پیگیری آن با استفاده از مرطوب کننده لب مرطوب استفاده کنید. اگر با اسکراب لب سازگار نیستید، برخی از اسکراب‌های صورت، می‌توانند به جای اسکراب لب استفاده شوند.  

روش آرایش شماره 2: از خط لب نامرئی استفاده کنید

قبل از استفاده از رژ لب ، از خط لب نامرئی استفاده کنید. خطوط لب نامرئی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به ماندگاری رژ لب کمک میکند و با استفاده از آن حاشیه های لب را را مشخص کنید و سپس  با یک خط لب و با سایه متناسب با رنگ رژلب مورد استفاده خود پر کنید. 

روش آرایش شماره 3: آرشه کوپید خود را کامل کنید

۳۵ روش آرایش که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد

نحوه کار این است: با استفاده از خط لب خود ، یک X روی کمان کوپید خود بکشید ، سپس بقیه لب های خود را پیدا کنید و پر کنید. این یک روش آسان و سریع برای تعریف سریع آن است.

روش آرایش شماره 4: لکه را بزنید و رژ لب خود را با پودر شفاف تنظیم کنید

روش دیگری که می توانید ماندگاری رنگ لب خود را حفظ کنید استفاده از پارچه و پودر شفاف است. ابتدا لب های خود را با خط لب که دارای رنگ رژ لب شماست ، مشخص و سایه بزنید. سپس ، یک لایه رژ لب را با استفاده از قلم مو بزنید تا رنگدانه بهتر و کاربرد دقیق تری داشته باشید. در مرحله بعد ، لبهای خود را به آرامی با دستمال پاک کنید. فرایند رژ لب و بافت را دو بار دیگر تکرار کنید. پس از انجام این کار ، دستمال را به لب های خود نگه دارید و با غبارگیری کمی پودر شفاف بر روی لب های خود با یک برس پودر از طریق بافت ، کار را تمام کنید.

روش آرایش شماره 5: رژ لب خود را بزنید و لک بزنید

۳۵ روش آرایش که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد

این روش بعدی بسیار مناسب است اگر به دنبال راهی برای امتحان  سایه رژ لب  بدون شدید بودن آن هستید. تکنیک "pat-smudge" روشی آسان برای به دست آوردن ظاهری طبیعی تر و فقط نشان دادن رنگ است. با استفاده از انگشت حلقه خود ، به آرامی بر روی رنگ لب خود ضربه بزنید و آن را کمی لکه بزنید. با انجام این کار می توانید کنترل بیشتری بر میزان رنگی که به لب های خود می زنید داشته باشید.

روش آرایش شماره 6: لب های خود را با کانسیلر پرایم کنید

آیا می دانید کانسیلر و فونداسیون شما نیز می تواند به عنوان آغازگرهای عالی برای رژ لب شما دو برابر شود؟ بله ، درست است! فقط از مخلوط کن آرایش مرطوب استفاده کنید تا کانسیلر یا فونداسیون را روی لب های خود بمالید. سپس ، یک برس لب بردارید و رنگ لب دلخواه خود را روی آن بزنید. کشیدن رژ لب روی کانسیلر می تواند رنگ را مات نشان دهد ، به همین دلیل برای استفاده از رنگ خود باید از برس لب استفاده کنید.

روش آرایش شماره 7: از خط لب برای کانتور کردن لب های خود استفاده کنید

آیا می دانید که می توانید از خط لب برای کانتور کردن لب های خود استفاده کنید؟ برای این کار ، از یک مداد خط لب تیره تر برای مشخص کردن لب های خود استفاده کنید ، سپس از سایه روشن تری برای پر کردن آنها استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که دو سایه را با هم مخلوط کنید تا جایی که با یکدیگر ظاهر طبیعی دارند.

روش آرایش شماره 8: نوشیدنی را از نی بنوشید

این احتمالاً چیزی نیست که شما خیلی به آن فکر کنید ، اما اگر  به همین نکته ساده دقت کنید ، واقعاً می تواند به شما کمک کند! دفعه بعدی که هنگام استفاده از رژ لب نوشیدنی سرد می نوشید ،با یک نی بنوشید. این یک روش آسان برای نگه داشتن رژ لب روی لب است به جای اینکه آن را با  فنجان خود بنوشید.

روش آرایش شماره 9: از تکنیک انگشت استفاده کنید

برای جلوگیری از رنگی شدن دندان ها، از این روش آرایش کلاسیک استفاده کنید. به سادگی انگشت اشاره گر را در دهان خود قرار دهید ، با لب های دور انگشت خود یک گلدان ماهی درست کنید ، سپس انگشت خود را بیرون بکشید. تمام رنگ لب اضافی را از داخل لب های شما پاک کرده و از انتقال آن به دندان های شما جلوگیری می کند. 

روش های آرایش صورت

۳۵ روش آرایش که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد

روش آرایش شماره 10: مخلوط کن اسفنج آرایشی خود را به خوبی تمیز کنید

 استفاده از مخلوط کن و اسفنج آرایشی تمیز بسیار ضروری است. است چرا که قطعاً هیچ کس دوست ندارد  مانعی برای یکدست شدن آرایش خود وجود داشته باشد.  و همینطور تمیز نبودن مخلوط کن و اسفنج  می تواند باکتری یا میکروب های مختلفی را را به صورت شما انتقال دهد. هنگام تمیز کردن اسفنج آرایشی ، با استفاده از حرکات ماساژ دهنده و یک محلول تمیزکننده ملایم ، تمام مانده مواد آرایش را از بین ببرید.  به این دلیل که به از بین بردن بیش از حد مواد اضافی کمک می کند ، فقط مراقب باشید اسفنج را مالش ندهید (لطافت مهم است!) زیرا این امر باعث از بین رفتن لطافت و نرمی  شود آن میشود. 

 

روش آرایش شماره 11: از مخلوط کن آرایش خود برای کار های دیگر استفاده نکنید

مخلوط کن های آرایشی فقط برای استفاده از آرایش مفید نیستند. آیا می دانید برای استفاده از محصولات مختلف مراقبت از پوست مانند ضد آفتاب ، سرم و  مرطوب کننده نیز می توانید استفاده کنید؟  فقط مطمئن شوید که از یک اسفنج تمیز و متفاوت برای هر محصول استفاده می کنید.

روش آرایش شماره 12: چند تا مخلوط کن و اسفنج داشته باشید

اگر تصمیم دارید روش قبلی ما را دنبال کنید ، ایده خوبی است که در چند شکل و اندازه مختلف خریداری کنید تا مطمئن شوید اسفنج ها و مهمتر از همه ، پوست شما تمیز است. آنها را در رنگ های متنوع بخرید تا بتوانید پیگیری کنید که کدام یک را برای هر محصول استفاده می کنید.

روش آرایش شماره 13: روی اسفنج خود ضربه بزنید

 این روش "stippling" نامیده می شود. استیپلینگ هنگامی است که اسفنج را به آرامی بر روی پوست خود می کوبید و با استفاده از حرکات سریع نوک زدن مخلوط می کنید ، به شما این امکان را می دهد که آرایش را بر روی پوست خود قرار دهید و همزمان آن را مخلوط کنید.

روش آرایش شماره 14: چگونه پوستی با ظاهری شبنم به دست آورید

گرفتن پوست شبنم مانند به یک مرحله ساده نیاز دارد. یک پایه یا کانسیلر خالص را با یک روغن مرطوب کننده صورت یا مرطوب کننده مخلوط کنید و آن را با مخلوط کن آرایش خود بمالید.  با یک درخشش زیبا و با ظاهری طبیعی به شما حالت بدون آرایش می دهد.

روش آرایش شماره 15: از اسپری تنظیم کننده صرف نظر نکنید

۳۵ روش آرایش که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد

اگر فکر می کنید اسپری تنظیم یک مرحله اضافی و غیر ضروری است ، بهتر است تجدید نظر کنید. فقط چند اسپری به شما کمک می کند تا ظاهر آرایش شما لکه دار نشود و در کل روز شما دوام بیاورد ، هرچه ممکن است به همراه داشته باشد. هنگامی که ظاهر آرایش خود را کامل کردید ، اسپری تنظیم کننده اسپری و تنظیم کننده آرایش را با حرکت X & T بپاشید ، در حالی که اطمینان حاصل کنید که بطری را حدود هشت تا ده سانت  با فاصله از صورت خود نگه دارید.

روش آرایش شماره 16: برنزر خود را به صورت "3 شکل" استفاده کنید

وقت کانتور نیستید؟ جای نگرانی نیست برنز دلخواه خود را بگیرید ، سپس آن را به صورت سه شکل پایین و از دو طرف صورت خود استفاده کنید. اگر نمی توانید آنچه راجع به آن صحبت می کنیم کاملاً تصور کنید ، باید برنز را از ابتدا پیشانی خود بزنید ، از بین دو بینی خود را به استخوان گونه خود ببرید و سپس به پایین فک خود برسید. اگر از این روش استفاده کنید مسیری را دنبال خواهید کرد که اساساً شبیه شماره سه است!

روش آرایش شماره 17: کانسیلر اصلاح کننده رنگ می تواند معجزه کند

یک ترفند معروف آرایش در بین آرایشگران حرفه ای شامل استفاده از قدرت تصحیح کننده رنگ برای پنهان کردن مواردی مانند رنگ پوست ناهموار ، تغییر رنگ ، لکه های آفتاب ، گودی های زیر چشم و لکه ها است. در ابتدا یک پالت تصحیح کننده رنگ را انتخاب کنید . از سایه می توان برای پنهان کردن سیاهی دور ، رنگ زرد روی تغییر رنگ ، رنگ سبز برای قرمزی استفاده کرد و بنفش می تواند به روشن شدن تیرگی کمک کند.

روش آرایش شماره 18: فونداسیون و کانسیلر را روی گردن و نه صورت خود امتحان کنید

همه ما آنجا بوده ایم: سعی می کنیم هنگام ایستادن در یک فروشگاه زیبایی یا داروخانه ، پایه مناسب یا سایه پنهان کننده مناسب را پیدا کنیم.شما ممکن است تمام  سایه های موجود در آن فروشگاه را امتحان کنید ولی باز آنچه که دوست دارید را پیدا نکنید. بخشی از مشکل می تواند این باشد که شما در حال آزمایش محصولات آرایش صورت بر روی صورت خود هستید. اما به جای اینکه آن را با گونه یا پیشانی خود مطابقت دهید ، که ممکن است تحت تأثیر مواردی مانند آکنه و آفتاب زیاد قرار داشته باشد ، پوست گردن شما بهترین مکان برای جابجایی است. دلیلش این است که بیشتر انعکاس دهنده رنگ پوست واقعی شما است!

روش آرایش شماره 19: ظاهر خود را در زیر نورهای مختلف بررسی کنید

به نظر می رسد این روش کاملاً واضح است و اگر از هر کس سوال کنید قطعا جوابی که می شنوید این است که:  می دانم!! اما  خیلی از افراد به راحتی این نکته را فراموش می‌کنند و چندان اهمیتی به آن نمی دهند. برای جلوگیری از آن وضعیت ترسناک ، اطمینان حاصل کنید که در چند موقعیت مختلف نور ، از جمله نور داخلی و فضای باز ، نگاهی سریع به آرایش خود بیندازید.

روش آرایش شماره 20: برس های خود را با یک شستشوی ملایم صورت بشویید

۳۵ روش آرایش که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد

شما مجموعه ای از برس های آرایشی شگفت انگیز دارید ، اما تا زمانی که تمیز نباشند ، به درد شما نمی خورند. اگر پاک کننده برس در دست ندارید ، می توانید از یک پاک کننده ملایم صورت استفاده کنید. علاوه بر شستشو با محصول مناسب ، فراموش نکنید - یا غفلت نکنید که اغلب مسواک های خود را بشویید. برس های آرایشی کثیف می توانند از باکتری ها ، روغن و آرایش های قدیمی استفاده کنند که باعث شکستگی و بثورات می شوند. هدف این است که برس های آرایش خود را هفته ای یک بار بشویید.

بیشتر بخوانید: مد روز چیست؟

روش آرایش ابروها

۳۵ روش آرایش که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد

ابروها بیش از هر زمان دیگری مهم هستند. درست است: آن روزهایی که ابروهای نازک مداد یک مد بزرگ بود ، گذشته است. پس برای چی منتظری؟ وقت آن است که این روند زیبایی را بپذیریم!

روش آرایش شماره 21: شکل ابرو خود را کشف کنید

قبل از شروع آرایش کردن ، زمان لازم را برای تعیین شکل کامل ابرو خود اختصاص دهید. ابروهای شما ساختار صورت شما را برجسته می کنند ، بنابراین تعیین اینکه چه شکلی برای صورت شما مناسب است بسیار مهم است. اگر صورت مربعی دارید ، بهترین حالت ابرو برای شما به آرامی خمیده است. این فرم ابرو به لطافت ویژگی های صورت شما کمک می کند. اگر صورت گرد دارید ، بهترین شکل ابرو برای شما زاویه دارتر است زیرا می تواند توهم ساختار استخوانی تعریف شده را به شما بدهد. اگر صورت قلبی دارید ، به یاد داشته باشید: هنگام بیرون کشیدن ابروها ، فقط از قسمت زیرین آن را بچرخانید تا به قسمت بالای قوس خود کمک کند. در آخر ، اگر صورت بلندی دارید ، به دنبال ابروهای کمی کشیده بروید.

روش آرایش شماره 22: از ژل ابرو برای داشتن ابروهایی با ظاهر کامل استفاده کنید

ابروهای خود را با ژل ابرو شکل دهید.

روش آرایش شماره 23: با یک سایه روشن تر ، ابروهای خود را پر کنید

۳۵ روش آرایش که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد

وقتی نوبت به پر کردن ابرو می رسد ، استفاده از سایه ای که بیش از حد تیره است ، حتی فقط کمی ، واقعاً به نظر غیر طبیعی می رسد. در عوض ، اگر استفاده از آرایش ابرو را انتخاب کرده باشید ، از سایه ای کمی روشن تر از ابروهای طبیعی خود استفاده کنید. به ما اعتماد کنید ، بسیار طبیعی تر به نظر می رسد و به شما کمک می کند تا ابروهای شما کشیده نشوند ، حتی اگر اینگونه باشند  

روش آرایش شماره 24: یک مخلوط کن ابرو را برای ابروهایی با ظاهری نرم تر امتحان کنید

ابروهای خود را با استفاده از نوک مداد پر کنید ، به شدت دلخواه خود بسازید و با برس ترکیبی کابوکی در انتهای مخالف مخلوط کنید.

روش آرایش شماره 25: برای برجسته سازی ابروها از مقدار کمی کانسیلر استفاده کنید

همانطور که هایلایتر شما به برجسته سازی بهترین ویژگی های شما کمک می کند ، مقدار کمی کانسیلر نیز می تواند به برجسته شدن ابروهای شما کمک کند. با استفاده از یک برس زاویه دار ، فقط یک مقدار کوچک را در امتداد لبه های بیرونی قوس خود قرار دهید تا قوس های بسیار تیز ایجاد کنید.

روش های آرایش چشم

۳۵ روش آرایش که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد

روش آرایش سایه چشم و خط چشم خود را به روز کنید تا واقعاً یک استاد آرایش شوید.

روش آرایش شماره 26: همیشه با آغازگر شروع کنید

آیا می خواهید آرایش چشم شما به تمام صورت شما ختم نشود؟ ابتدا از یک آغازگر سایه چشم استفاده کنید و سایه چشم و آستر شما در جای خود قرار می گیرد ، به علاوه شما یک پایه صاف برای استفاده راحت تر ایجاد خواهید کرد.

روش آرایش شماره 27: وقتی از آغازگر سایه چشم استفاده نمی کنید ، از کانسیلر استفاده کنید

اگر هیچ آغازگر سایه چشم ندارید ، نگران نباشید. استفاده از مقداری کانسیلر نیز می تواند به همان اندازه کار کند. به سادگی کانسیلر مورد نظر خود را بردارید و چند نقطه را روی پلک بالایی خود بکشید ، سپس از یک برس آرایشی برای ترکیب شدن استفاده کنید.

روش آرایش شماره 28: سایه چشم سایه ای با آستر سفید ایجاد کنید

استفاده از کمی خط چشم سفید در زیر سایه چشم می تواند ظاهری کاملاً متفاوت ایجاد کند! اگر تا به حال شنیده اید که خوب است لایه لاک سفید را زیر سایه های نئون قرار دهید ، این کار بر اساس همان اصل انجام می شود. با قرار دادن سایه ها روی یک پایه سفید ، سایه چشم شما پر جنب و جوش و مات به نظر می رسد.

روش آرایش شماره 29: از خط چشم برهنه استفاده کنید

۳۵ روش آرایش که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد

خط مژه شما تنها نقطه خط چشم نیست! خط کشیدن خط چشم با خط چشم برهنه ترفندی است که به شما کمک می کند تا چشمان شما بزرگتر و بیدار تر به نظر برسند.

روش آرایش شماره 30: با استفاده از سنجاق بابی تمیز چسب را به مژه های مصنوعی بمالید

استفاده از مژه های مصنوعی می تواند نظر شما را به خود جلب کند و نتایج نهایی بسیار زیبا به نظر می رسند! یکی از نکات مهم ما در استفاده از مژه های مصنوعی این است که: به جای اینکه فقط چسب را مستقیم به مژه ها بکشید ، از یک انتهای سنجاق بابی تمیز استفاده کنید تا آن را روی هر مژه بمالید. به این ترتیب در نهایت چسب مژه هایتان زیاد نخواهد شد.

روش آرایش شماره 31: کانسیلر زیر چشم را به شکل مثلث بزنید

پف کردن؟ تغییر رنگ عمومی؟ ناحیه زیر چشم یکی از رایج ترین مشکلات است. و در نتیجه برای درمان و پنهان کردن بیشتر آزار دهنده است که روی کل رنگ پوست صورت است. هنگام استفاده از کانسیلر زیر چشم خود آن را به شکل مثلث در زیر هر چشم قرار دهید. انجام این کار ساده به نحوه استفاده از کانسیلر خود می تواند تفاوت زیادی در روشن شدن زیر چشم شما برای داشتن آرایش بدون دایره تیره ایجاد کند.

روش آرایش شماره 32: از چندین خط چشم استفاده کنید

۳۵ روش آرایش که هر خانمی باید بداند چگونه انجام دهد

این تصور معمول است که هنگام استفاده از خط چشم باید هر بار به یک سایه بچسبید ، اما همیشه اینطور نیست. به عنوان مثال ، اگر از خط چشم مایع مشکی روی خط مژه بالا استفاده می کنید ، استفاده از آن روی خط مژه پایینی نیز می تواند چشم شما را کوچکتر نشان دهد. درعوض ، از یک خط چشم مشکی مانند خط چشم مایع مایل به سیاه و سفید ، دربالا و قهوه ای در پایین استفاده کنید.

روش آرایش شماره 33: چشم های خود را برجسته کنید

همه می دانند تا بالای استخوان گونه خود را برجسته کنند تا به یک الهه درخشان تبدیل شوند ، اما در مورد چشمان شما چطور؟ یک هایلایت مناسب قرار گرفته واقعاً می تواند چشمان شما را باز کند و ظاهر شما را دگرگون کند. برای جلوه ای زیبا و نورافکن ، سعی کنید برجسته سازی گوشه های داخلی چشم و مرکز درب خود را انجام دهید. 

روش آرایش شماره 34: آرایش چشم خود را متناسب با فرم چشم خود تنظیم کنید

برای ظاهری که کاملاً شما هستید ، هنگام استفاده از آرایش فرم چشم خود را در ذهن داشته باشید. اگر چشمان بادامی دارید ، تقریباً هر سایه یا سبکی کاملاً خیره کننده به نظر می رسد. اگر چشم های گردی دارید ، کانتور کردن آنها می تواند به شما کمک کند تا کانون توجه شما به مرکز چشم شما برسد. اگر چشمانتان بالا هستند ، سعی کنید کمی سایه تیره یا آستر روی لبه خارجی خط مژه تحتانی خود بزنید. اگر چشمان شما پایین است ، آنها را با رنگ های طبیعی سایه بزنید. اگر مونولید دارید ، با استفاده از یک اثر شیب ، ابعاد خود را اضافه کنید. با رنگ های تیره نزدیک خط مژه شروع کنید و به تدریج در سایه روشن و براق زیر استخوان ابرو خود محو شوید. اگر چشمانی کلاه دار دارید ، ابروهای خود را به خوبی حفظ کنید و سایه های سایه چشم خنثی را تا استخوان ابرو خود حمل کنید.

روش آرایش شماره 35: از تکنیک نقطه استفاده کنید

ایجاد چشم گربه ای مناسب با خط چشم مایع بسیار آسان نیست. برای سهولت کار ، تکنیک نقطه را امتحان کنید. با گرفتن خط چشم و ایجاد نقطه ای که می خواهید نقطه تلنگر شما به پایان برسد شروع کنید. سپس ، نقطه دیگری را در گوشه خارجی خط مژه فوقانی خود بکشید. این روند را روی چشم دیگر تکرار کنید و اطمینان حاصل کنید که نقاط شما به طور مساوی قرار گرفته اند. به این ترتیب ، اطمینان حاصل خواهید کرد که چشم شما یکنواخت است بعد ، قبل از اینکه به طور معمول خط چشم خود را ادامه دهید ، با یک خط چشم خط مستقیم به دو نقطه بپیوندید.

منبع:lorealparisusa

 

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰