کد خبر: ۱۸۱ |
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
| |
شرکت «سیمپلی‌سیف» این پولیور را به منظور ترویج فاصله‌گذاری اجتماعی در فصل تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی عرضه کرده‌ است. روی سینه این بافتنی آبی و سفید، کلمات «سیمپلی‌سیف» و روی سینه و آستین‌هایش نقش‌های خاص جشن آخر سال نقش بسته ‌است.

روز ایران:  یک شرکت آمریکایی تولیدکننده تجهیزات ایمنی خانه، پولیوری مخصوص کریسمس عرضه کرده است که هر گاه کسی بیش از دو متر به شما نزدیک شود، هشدار می‌دهد. 

 

پلیور

شرکت «سیمپلی‌سیف» این پولیور را به منظور ترویج فاصله‌گذاری اجتماعی در فصل تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی عرضه کرده‌ است. روی سینه این بافتنی آبی و سفید، کلمات «سیمپلی‌سیف» و روی سینه و آستین‌هایش نقش‌های خاص جشن آخر سال نقش بسته ‌است. 

این لباس که «پولیور فاصله‌گذاری اجتماعی» نام گرفته است، حسگرهای حرکتی دارد که وقتی کسی به آن از دو متر نزدیک‌تر شود، صدای بلند آژیر و لامپ‌های ال‌ای‌دی‌اش به کار می‌افتد. 

لباس جالبی که اگر به آن نزدیک شوید آژیر می‌زند!

این پولیور هنوز در مرحله پیش‌نمونه است و برای فروش ارائه نشده است. 

اما شرکت سیمپلی‌سیف قول داد که تعداد کمی از این پولیور را بدون حسگرهای حرکتی بیرون بدهد تا مصرف‌کنندگان آن‌ها را جداگانه از وب‌سایت شرکت بخرند و خودشان با کمک یک دستورالعمل، حسگرها را روی آن نصب کنند. 

سیمپلی‌سیف یک ویدئوی تبلیغاتی از این پولیور منتشر کرد که نشان می‌دهد اعضای خانواده آن را در مراسم کریسمس در خانه به تن دارند. 

همچنان که انتظار می‌رود، همین که یکی از اعضای خانواده زیادی نزدیک می‌شود، آژیر به کار می‌افتد. 

وید دیورز، مدیر امور خلاقانه سیمپلی‌سیف گفت: «حالا که نزدیک فصل تعطیلات هستیم، روشن شده است که امسال فشار روحی و تدارکات عید خیلی بیشتر است. 

ما این را فرصتی می‌بینیم که از این چالش‌ها و حس دلشوره دائمی استفاده کنیم. ما کارشناس محافظتیم. برای همین می‌خواستیم راهی بازیگوشانه ابداع کنیم که افراد در جشن‌های سال نو امسال از خودشان محافظت کنند. 

هدف از طراحی این پولیور در واقع نوعی تفریح است، در دورانی که سطح فشار روانی خیلی بالاست.» 

همشهری آنلاین

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰
آخرین اخبار