کد خبر: ۱۰۵۹ |
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
| |

دفتر یادبود زلزله‌زدگان در سفارت سوریه گشوده می‌شود

سفارت جمهوری عربی سوریه در تهران اعلام کرد که دفتر یادبود قربانیان زلزله اخیر در سفارت این کشور روز‌های ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه گشوده می‌شود.

دفتر یادبود زلزله زدگان

روز ایران:سفارت جمهوری عربی سوریه در تهران روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان سوری مقیم و علاقه‌مند یاری به زلزله زدگان اعلام آمادگی کرد.

در این اطلاعیه آمده است: زلزله ویرانگر در جمهوری عربی سوریه ده‌ها هزار قربانی و مجروح گرفت و خسارت‌های زیادی به ساختمان‌ها و زیرساخت‌های این کشور بر جای گذاشت؛ بنابراین در راستای همدلی و همبستگی ملی فرزندان وطن با مردم آسیب‌دیده از زلزله ویرانگر سوریه، در چارچوب برنامه اقدامات فوری ملی از سوی دولت جمهوری عربی سوریه و با هدف بسیج همه نیرو‌ها و توانمندی‌ها برای مقابله با پیامد‌های زلزله در همه سطوح، همچنین جهت غلبه بر آثار و پیامد‌های این بلای طبیعی ویرانگر، سفارت جمهوری عربی سوریه آمادگی خود جهت دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان سوری مقیم و علاقمند یاری به زلزله زدگان وطن، را اعلام می‌دارد.

سفارت جمهوری عربی سوریه در تهران همچنین اعلام کرده است که دفتر یادبود جان باختگان این حادثه روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته (۱۴ و ۱۵ فوریه) از ساعت ۱۱ تا ۱۴:۳۰ گشوده شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰