کد خبر: ۴۱۱ |
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
| |

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

آرکانزاس دارای مناطق گردشگری و جاذبه های دیدنی متنوعی است. آرکانزاس که در جنوب مرکز ایالات متحده واقع شده است، شامل رشته کوه اوزارک و آوا چیتا است. این مناطق گردشگری دارای تفریحات متعددی از جمله پیاده روی، دوچرخه‌سواری و کایاک‌سواری و... همگی از کار‌های بسیار محبوب در آرکانزاس هستند.از دیگر جاذیه های دیدنی در آرکانزاس آمریکا غار‌های خنک بی‌شماری و باغ‌های بی‌نظیر جز مکان‌های گردشگری در آرکانزاس آمریکا به حساب می‌آیند.در ادامه به بررسی مکان های گردشگری و جاذبه های دیدنی در منطقه آرکانزاس ایالات متحده آمریکا می پردازیم

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

 

مکان های گردشگری در آرکانزاس آمریکا که نباید از دست داد

روز ایران: آرکانزاس درارای مکان های گردشگری و جاذبه های دیدنی متنوعی در جنوب ایالات متحده آمریکا جای گرفته ، که به درستی به عنوان "ایالت طبیعی" شناخته می شود، دارای مکان گردشگری بسیار دیدنی با شهرهای کوچک زیبا و مناظر تاریخی جالبی است که در اطراف آن پراکنده شده اند. با توجه به همه مکان های گردشگری متنوع و پارک‌های بکر آرکانزاس ، سفر به اطراف با فعالیت‌های سرگرم‌کننده در فضای باز بسیار لذت بخش است.

این منطقه که در جنوب مرکز ایالات متحده واقع شده است، شامل رشته کوه اوزارک و آوا چیتا است و رودخانه ملی زیبای بوفالو نیز راه خود را در میان بیابان دست نخورده ایالت می گذراند. از آنجایی که بخش‌های بسیار عالی برای تماشا وجود دارد، پیاده‌ روی، دوچرخه‌سواری و کایاک‌سواری همگی از کارهای بسیار محبوب در آرکانزاس هستند. غارهای خنک بی‌شماری و باغ‌های بی‌نظیر نیز در  آن قرار دارند.

اگرچه لیتل راک پایتخت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی آن است، اما بیشتر بازدیدکنندگان در عوض به چشمه های آب گرم و چشمه های اورکا می روند. هر دو شهر آبگرم دارای معماری نفیس و حمام‌های حرارتی آرامش‌بخش هستند، در حالی که مانند همیشه در ایالت، مکان‌های گردشگری شگفت‌انگیز هرگز دور از دسترس نیستند.

21. معادن کریستال کوارتز وگنر در آرکانزاس

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

 

معادن کریستال کوارتز وگنر آرکانزاس یکی از مکان های گردشگری و جاذبه های دیدنی در این ایالت است که سرگرمی تضمین شده برای همه خانواده است، دارای مناطق مختلف متعددی است که در آن شما یا کریستال های درخشان را حفاری می کنید یا سنگ های قیمتی براق را در آن ها حفاری می کنید. این مکان در یک نقطه منزوی و در عین حال ایده‌آل در میان کوه‌های اوا چیتا قرار دارد.

در سال 1979، ریچارد جی. وگنر پس از دیدن این منطقه کوهستانی به آن علاقه مند شد و به این بخش زیبا از مرکز غربی آرکانزاس نقل مکان کرد. او رگه هایی از سنگ های درخشان را در باغش کشف کرد و بنابراین کسب و کار خود را  آغاز کرد.

امروزه، معادن مولد او هر سال مورد بازدید هزاران نفر قرار می گیرد. در این منطقه هر سنگ کوارتزی که پیدا کنید می توانید با خود ببرید بنابراین این منطقه علاوه بر جاذبه گردشگری مکانی فوق‌العاده برای برداشتن سوغاتی‌هایی است به دست آورده‌اید و در عین حال سرگرم می‌شوید.

20. مرکز شهر اورکا اسپرینگز

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

 

از دیگر جاذبه گردشگری در ایالت آرکانزاس مرکز شهر آن است از آنجایی که به طرز قابل توجهی به همان شکل اولیه  حفظ شده است، سفر به شهر تفریحی ویکتوریایی یورکا اسپرینگز واقعاً مانند گام برداشتن در زمان است. کناره‌های دره‌ای شیب‌دار در اوزارک‌ها، خیابان‌های سنگفرش پرپیچ‌وخم آن با صدها کلبه سنگی کوچک و زیبا و خانه‌های عمارت قدیمی شگفت‌انگیز پوشانده شده‌اند.

تنها یک سال پس از تاسیس در سال 1879، دهکده آبگرم روستایی به لطف طبیعت شفابخش چشمه‌های آب سردش به یک شهر اصلی و مقصد گردشگری تبدیل شده بود. ظاهر، احساس و معماری اروپایی آن باعث شد که به آن لقب «سوئیس کوچک اوزارک‌ها» داده شود و تمام این شهر عجیب اکنون به عنوان بخشی از منطقه تاریخی اورکا اسپرینگز محافظت می‌شود.

همانطور که در مرکز شهر قدم می زنید یا از پله های شیب دار آن بالا می روید، می توانید از دیگر مکان های گردشگری شهر مانند عمارت های چشمگیر و مناظر کوهستانی اطراف خود دیدن کنید. 

19. پارک ایالتی ماموت اسپرینگ

مکان گردشگری دیگر درست در شمال شرقی آرکانزاس در مرز با میسوری، پارک ایالتی باشکوه ماموت اسپرینگ قرار دارد. این نام بسیار مناسب، دارای یکی از بزرگترین چشمه های طبیعی در ایالات متحده با مسیرهای پیاده روی، زمین های بازی و مناطق پیک نیک در اطراف آبراهه است.

قبلاً در سال 1887، سدی در سرتاسر چشمه ساخته شده بود تا از سرعت جریان فوق‌العاده آن استفاده کند که هنوز به طور متوسط ​​9 میلیون گالن در ساعت است. بازدیدکنندگان پارک اکنون می‌توانند عکس‌های شگفت‌انگیزی از آبشار کوچک ایجاد شده توسط سد برق آبی بگیرند و در امتداد سواحل دریاچه درخشان بهار بچرخند.

ایستگاه قطار ویکتوریایی بازسازی‌شده ۱۸۸۵ و کابین راه‌آهن فریسکو نیز در محوطه آن قرار دارد، در حالی که یک آسیاب بسیار قدیمی به انتقال اهمیت اقتصادی چشمه به شهر کوچک کمک می‌کند. از اینجا، افراد زیادی در امتداد رودخانه بهار به کایاک سواری یا ماهیگیری قزل آلا می‌روند.

18. قایق رانی رودخانه ملی بوفالو

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

یک راه دوست داشتنی برای دیدن حتی بیشتر از مناظر چشمگیر این ایالت، قایق رانی در کنار رودخانه ملی بوفالو است.اکثر گردشگران که به این منطقه سفر می کنند از این امکان استفاده می کنند. آب‌های آن با طی بیش از 150 مایل از میان کوه‌های باشکوه اواچیتا، از جنگل‌های وسیع، صخره‌های دیدنی و آبشارهایی با مناظر خیره‌کننده می‌گذرند.

از سال 1972، خوشبختانه آب های شیرین و آزاد آن به عنوان بخشی از اولین رودخانه ملی که در ایالات متحده تعیین شد، محافظت شده است. از آنجایی که سواحل آن دست نخورده است و تمام مسیر آب آن بدون سد است، می توانید واقعاً در طبیعت غرق شوید و از مناظر حماسی لذت ببرید.

علاوه بر سر خوردن زیبا در امتداد رودخانه، می‌توانید برای پیاده‌روی در کناره‌های آن توقف کنید یا در غارها و فروچاله‌های منزوی که مناظر کارستی آن را مخدوش می‌کنند، کاوش کنید. این منطقه همچنین دارای پناهگاه‌های بلوف باستانی است که توسط سرخپوستان باستانی استفاده می‌شده و کابین‌های مهاجران اولیه را برای کشف شما در اختیار دارید.

17. موزه والمارت، بنتونویل

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

جای سوال است که چگونه  یک فروشگاه کوچک محلی تبدیل به یک برند جهانی شده است، موزه والمارت، بنتونویل را از دست ندهید. از طریق نمایشگاه های جالب، فیلم ها و عکس های کوتاه، موفقیت خیره کننده شرکت سام والتون را که اکنون بیش از ده هزار فروشگاه در ده ها کشور مختلف دارد، نشان می دهد.

علاوه بر دیدن دفتر واقعی و مصنوعات اصلی او، می توانید جدول زمانی دستاوردهای این شرکت فوق العاده موفق را بررسی کنید. پس از آشنایی با خرده‌فروشی غول‌پیکر، به کافه اسپارک به‌سبک دهه 1950 در مجاورت بروید و مقداری نوشابه و بستنی – غذای یخ‌زده مورد علاقه سام والتون – را امتحان کنید.

16. پارک ایالتی مجله کوهستان

مکان گردشگری دیگری که می توانید به آن سر بزنید پارک ایالتی مجله کوهستان در شمال غربی آرکانزاس و در میان جنگل ملی بی‌پایان اوزارک قرار دارد که هم دوستداران طبیعت و هم علاقه‌مندان به فضای باز را به‌طور یکسان خوشحال می‌کند. مرتفع ترین قله ایالت، جنگل های سر به فلک کشیده، تپه ها و دره های آن، انواع فعالیت های سرگرم کننده را برای شما فراهم می کند.

برای استفاده بیشتر از طبیعت زیبا و حیات وحش آن، می‌توانید در این پارک کمپ بزنید. استراحتگاه کوهستانی روستایی و مجلل در این پارک موجود است که مکانی بی نظیر برای گذران تعطیلات است.

15. چشمه های آب گرم

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

تقریباً دو قرن است که چشمه های آب گرم در کوه های اوا چیتا یک شهر تفریحی و آبگرم محبوب بوده است. در امتداد ردیف حمام تاریخی آن، می‌توانید از معماری جذاب ساختمان‌های قدیمی لذت ببرید یا در آب‌های آرامش‌بخش چشمه‌های آب گرم آن شنا کنید.

این منطقه در حال حاضر به عنوان بخشی از پارک ملی چشمه های آب گرم محافظت می شود، ردیف هشت حمام زیبا در مورد چشمه های آب گرم در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم ساخته شد.

 

14. باغ گیاه شناسی اوزارک

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

 

باغ‌های گیاه‌شناسی اوزارک‌ها در حومه شمال شرقی فایت‌ویل ، نمایشگاهی از گیاهان، گل‌ها، درختان و درختچه‌های رنگارنگ هستند . با منظره‌سازی بسیار دوست‌داشتنی، مسیرهای آرام فراوانی دارد که می‌توانید در آن بگردید و از منظره های خیره کننده آن لذت ببرید.

از زمانی که در سال 2007 برای بازدید عموم مورد استفاده قرار گرفت ، باغ های باشکوه با دوازده بخش دیدنی که اکنون مسیرهای پیچ در پیچ آن را پوشانده اند، رشد کرده و بسیار زیبا تر شده اند. در حالی که برخی از قسمت ها حاوی اسطوخودوس معطر هستند، برخی دیگر دارای گل رز، گیاهان چند ساله و گیاهان هستند که بسیاری از گیاهان و جانوران آن در طول چهار فصل رشد می کنند.

همچنین یک باغ ژاپنی فوق‌العاده مملو از سنگ‌ها و آب‌نماهای آرام‌بخش برای بازدیدکنندگان وجود دارد که با آرامش در آن گردش کنند و یک باغ سرگرم‌کننده برای کودکان برای دویدن بچه‌ها. رویدادهای اجتماعی بی‌شماری و جشنواره‌های کوچک نیز در طول سال در این مکان آرام برگزار می‌شوند.

13. کتابخانه ریاست جمهوری کلینتون، لیتل راک

کتابخانه ریاست جمهوری کلینتون هم از جاذبه های دیدنی آرکانزاس به حساب می آید که نگاهی بسیار جالب به زندگی و میراث چهل و دومین رئیس جمهور ایالات متحده دارد. درست در قلب لیتل راک ، در امتداد کرانه جنوبی رودخانه آرکانزاس، سه طبقه مملو از مصنوعات و نمایشگاه های مربوط به شخصیت های معروف را دارد که می توانید آنها را مشاهده کنید.

12.کلیسای آنتونی چپل

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

آنتونی کلیسای کوچک و محوطه‌های بت‌نی اطراف آن از دیگر جاذبه‌های گردشگری برجسته در چشمه‌های آب گرم هستند. این کلیسای کوچک دوست‌داشتنی که در دامنه تپه‌ای مشرف به دریاچه همیلتون قرار دارد، دارای معماری نفیس است که تقریباً به شما این حس را می‌دهد که انگار هنوز بیرون در میان همه درختان کاج سر به فلک کشیده پارک ایستاده‌اید.

این پناهگاه آرام که در میان باغ‌های جنگلی زیبای گاروان پنهان شده است، در سال 2006 از چوب، فلز و شیشه ساخته شده است. سقف‌های شیشه‌ای طاق‌دار به ارتفاع ۵۷ فوت و پنجره‌های غول‌پیکر آن، یک سیستم پیچیده و در عین حال زیبا از تیرهای متقاطع و ستون‌ها است. این‌ها به‌طور یکپارچه با جنگل‌های اطراف کلیسای کوچک با نور خورشید رقصانی که در طول روز در جریان است، ترکیب می‌شوند.

محیط جادویی و طراحی منحصر به فرد آن، کلیسای جذاب را به یک لذت برای بازدید و عکس برداری قبل از کاوش در بقیه باغ های آرام کنار دریاچه تبدیل کرده است.

 

11. پارک ایالتی پتی ژان

پارک ایالتی پتی ژان که مکانی بسیار زیبا و آرام برای کاوش است، در مرکز آرکانزاس قرار دارد و تنها یک ساعت با ماشین در شمال غربی لیتل راک فاصله دارد. علاوه بر لذت بردن از تمام مناظر و طبیعت خیره کننده آن، می توانید از انواع فعالیت های هیجان انگیز در فضای باز در میان مناطق وحشی و ناهموار آن لذت ببرید.

این پارک جذاب در بالای کوهستان است پارک ایالتی پتی ژان در سال 1923 تأسیس شد، ظاهراً به نام یک زن جوان فرانسوی که در قرن هجدهم در حین کاوش در این منطقه جان باخت، نامگذاری شده است. داستان های متفاوتی درمورد سرگذشت این فرد وجود دارد که یکی از معروف ترین های آن این که ، او خود را به شکل یک پسر درآورده بود تا بتواند نامزدش را در سفر به این منطقه همراهی کند ولی در طول این سفر به طرز ناراحت کننده ایی در این منطقه تنها مانده و می میرد. 

از قبر او در بالای دامنه تپه، اکنون می‌توانید چشم‌اندازهای شگفت‌انگیزی از دره رودخانه آرکانزاس را تماشا کنید. دامنه‌های جنگلی آن همچنین دارای غارها و دره‌های باورنکردنی برای کاوش هستند و آب‌های سفید جت آبشار سدار یکی دیگر از دیدنی‌های برجسته این پارک است.

10. غارهای بلانچارد اسپرینگز

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

در حالی که ایالت طبیعی مطمئناً مناظر خارق‌العاده زیادی برای لذت بردن از بالای زمین دارد، مناظر پر از کارست اوزارک‌ها در شمال نیز حاوی غارهای شگفت‌انگیزی است. یکی از زیبا ترین مکان های گردشگری این منطقه برای بازدید، بدون شک غارهای بلانچارد اسپرینگز است.

9. آسیاب عقاب جنگی

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

در دره ای خوش منظره به همین نام در شمال غربی آرکانزاس، آسیاب قدیمی جنگ عقاب واقع شده است. تنها آسیاب آبی فعال که هنوز نه تنها در اوزارک ها بلکه در تمام ایالت باقی مانده است، تصویر بسیار زیبایی از زندگی روستایی در این منطقه را ارائه می دهد.

در حالی که آسیاب فعلی تنها به سال 1973 برمی‌گردد، یک آسیاب در همان نقطه در کنار نهر حداقل از سال 1832 وجود داشته است. در طول سال‌ها، نسخه‌های مختلف آن توسط سیل، آتش‌سوزی و نابود شده‌اند.

 

8.مسیح اوزارک ها

 

مسیح اوزارک‌ها که مدت‌ها یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری آرکانزاس است، از بالای کوه به چشمه‌های اورکا نگاه می‌کند. این بنای تاریخی عظیم که برای کیلومترها در اطراف قابل مشاهده است، منظره فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند در حالی که می‌توان از پیاده‌روی‌های آرامش‌بخش در پارکی که در پایین آن قرار دارد لذت برد.

مجسمه عظیم عیسی مسیح که در سال 1966 به عنوان بخشی از "پروژه مقدس" جرالد ال کی اسمیت ساخته شد، 65 فوت ارتفاع دارد و بازوهای دراز آن دقیقاً به همان طول می رسد. طراحی شده توسط Emmet Sullivan که در کوه راشمور نیز کار کرده است، ظاهری بسیار مدرن و مینیمال دارد. حالات چهره کمی به تصویر کشیده شده است و خطوط و فرم های مجسمه بسیار ساده است.

7. پناهگاه حیات وحش ترپتین کریک

تنها بیست دقیقه با ماشین در جنوب چشمه‌های اورکا فاصله دارد و این مجسمه به یاد ماندنی پناهگاه حیات وحش ترپتین کریک است. در پناهگاه وسیع، میهمانان می‌توانند بیش از صد گربه بزرگ را ببینند که با تورهای آموزنده در مورد زیستگاه‌های طبیعی و رفتار آنها در طبیعت به شما آموزش می‌دهند.

در تورهای تراموا در هوای آزاد یا سافاری‌های راحت ، مناطق بزرگ و طبیعی آن را کاوش می‌کنید و موجودات باورنکردنی را در حال بازی، غذا خوردن و زیر نور آفتاب خواهید دید. اگر بخواهید مدت زمان بیشتری را با گربه های بزرگ زیبا بگذرانید، این سایت برای دوستداران حیوانات بسیار لذت بخش است.

6. پارک ایالتی کوه پیناکل

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

تنها با بیست دقیقه رانندگی از لیتل راک، می‌توانید خود را در میان مناظر عالی، مناظر و طبیعت پارک ایالتی کوه پیناکل بیابید. این بنا که از بنای نمادینی که چنین مناظر شگفت‌انگیزی را بر فراز رودخانه آرکانزاس به نمایش می‌گذارد، نام‌گذاری شده است، و دارای فعالیت‌های سرگرم‌کننده در فضای باز است که می‌توانید از آن لذت ببرید.

از دهه 1800، دوستداران طبیعت از پایتخت مجاور به کوه می‌روند تا در دامنه‌های جنگلی و پر از تخته سنگ پیاده‌گردی، صخره‌نوردی و دوچرخه سواری کنند. از بالای قله رفیع آن، بازدیدکنندگان می توانند به آب های درخشان رودخانه های خروشان و دریاچه از هر طرف خیره شوند.

علاوه بر پیاده‌روی در مسیرهای متعدد آن، دیگر کارهای پرطرفدار شامل ماهیگیری و قایق رانی در امتداد آبراه‌های آرام آن است.

5. دبیرستان لیتل راک مرکزی

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

در مرکز شهر یکی از مهم ترین مکان های تاریخی و جاذبه های گردشگری نه تنها در آرکانزاس بلکه در کل کشور آمریکا است. در دبیرستان لیتل راک سنترال در سال 1957 بود که سرانجام حذف اجباری تحصیل در مقطعی بسیار مهم برای جنبش حقوق مدنی آغاز شد.

هنوز در حال استفاده است، ساختمان کاملاً عظیم با نمای باشکوهش در سال 1927 ساخته شد که دارای معماری نفیس به سبک احیای گوتیک است. در 23 سپتامبر 1957، دانش آموزان شجاع آفریقایی-آمریکایی که بعداً به نام Little Rock Nine شناخته شدند، موفق شدند در دبیرستانی شرکت کنند که قبلاً فقط برای سفیدپوستان باز بود. همانطور که آنها با یک گروه خشمگین روبرو شدند، یک اسکورت ارتش آنها را همراهی کرد و آنها شجاعانه به سیستم آموزشی جدا شده پایان دادند.

4.باغ های جنگلی گاروان

در امتداد سواحل دریاچه همیلتون، درست در جنوب چشمه های آب گرم، یکی دیگر از مکان های عالی برای گذراندن زمان برای شما وجود دارد: باغ های جنگلی گاروان. علاوه بر اینکه خانه کلیسای اثیری آنتونی است، دارای جنگل‌های بکر و آبشارهای فراوانی برای سرگردانی است.

نام آن از باغبان خودآموخته ورنا کوک گاروان گرفته شده است که این سایت را طی چند دهه توسعه داده است، شبه جزیره آن در دریاچه آینه مانند اطراف آن بیرون زده است. این باغ گیاه‌شناسی که اکنون متعلق به دانشگاه آرکانزاس است و اداره می‌شود، شامل انواع جانوران و گیاهان از کوه‌های اوا چیتا با جویبارها و مسیرهای پیاده‌روی در میان درختان است.

3. پارک ایالتی دهانه الماس

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

پارک ایالتی Crater of Diamonds تنها معدنی در آمریکای شمالی است که می‌توانید به جستجوی الماس بپردازید و الماس هایی را که پیدا می کنید با خود ببرد. واقع در جنوب غربی آرکانزاس، درست خارج از مورفریسبورو، همچنین دارای یک مرکز کشف درجه یک برای توقف است که نگاهی جالب به تاریخچه اکتشاف ارائه می دهد.

از زمانی که جان هادلستون برای اولین بار در سال 1906 دو کریستال درخشان را در مزرعه خود پیدا کرد، بیش از 75000 سنگ قیمتی از سطح فرسایش یافته دهانه آتشفشان کشف شد. به طور متوسط، دو بازدیدکننده در روز در پارک ایالتی الماس پیدا می کنند و شرلی استراون در سال 1990 تنها الماس کامل جهان را در اینجا کشف کرده است.

2. پارک ملی چشمه های آب گرم

در حالی که ردیف Bathhouse و تمام معماری تاریخی آن قابل درک است که توجه اکثر مردم را به خود جلب می کند، بسیاری از مرکز چشمه های آب گرم و اطراف آن در واقع به عنوان یک پارک ملی محافظت می شوند. به این ترتیب، مهمانان می‌توانند در کوه‌های اواچیتا پیاده‌روی کنند و قبل از بازگشت و استراحت در برخی از چشمه‌های آرامش‌بخش آن، مرکز شهر را کاوش کنند.

این پارک یکی از کوچک‌ترین و در عین حال قابل دسترس‌ترین پارک‌های ملی در ایالات متحده است که در سال 1832 به عنوان یک منطقه تفریحی مهم کنار گذاشته شد. طبیعت بسیار کوهستانی، جنگل‌های سرسبز آن بیش از 26 مایل مسیرهایی برای کاوش دارد که شما را با خود می‌برد. 

1. موزه هنر آمریکایی کریستال بریج

۲۱ مکان گردشگری در آرکانزاس آمریکا

از دیگر مکان های گردشگری در ایالت ارکانزاس آمریکا موزه هنر آمریکایی کریستال بریج در بنتونویل با مجموعه ای در سطح جهانی از نقاشی ها، عکس ها و مجسمه ها به خود می بالد . در پردیس پیشرفته آن، می‌توانید شاهکارهای شگفت‌انگیز هنرمندان مشهوری مانند اندی وارهول، جورجیا اوکیف و جکسون پولاک را مشاهده کنید.

این موزه در میان جنگل‌ها و باغ‌های باشکوه با دریاچه‌های درخشان در اطراف آن قرار گرفته است، این موزه در سال 2011 توسط آلیس والتون، وارث ثروتمند وال مارت تأسیس شد. ساختمان شیک آن بیش از 400 اثر هنری جذاب را از دوران استعمار تا امروز به نمایش می گذارد.

منبع:touropia

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۴
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
مطلب کامل و خوبی بود ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
0
عالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
0
عالی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
0
چه جالب