کد خبر: ۱۰۴ |
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
| |

خرید آنلاین به دریافت آجر ختم شد +عکس

پیک فروشگاه اینترنتی در آمریکا با قرار دادن آجر در PlayStation ۵ اقدام به کلاهبرداری از مشتریان کرد.

این روز‌ها با عرضه نسل جدید کنسول‌های بازی شور و شوقی در بین جوانان، به خصوص گیمر‌ها ایجاد شده است. این کنسول‌ها با گذشت چند روز از عرضه‌شان در بازار کیفیتی بسیار بالا از خود نشان دادند که همه کاربران را تحت تاثیر قرار داد. همه افراد سعی در تهیه کنسول جدید دارند تا بتوانند بازی‌های خود را به روی این کنسول‌ها منتقل کنند. در این راستا افراد سعی دارند که از فروشگاه‌های معتبر این محصول را خریداری کنند.

اتفاقی عجیب در یکی از شهر‌های آمریکا افتاد که بسیار باعث تعجب افراد شد. یک نوجوان ۱۶ ساله اهل یوتای آمریکا برای سالروز تولد خود یک کنسول PlayStation ۵ از شرکت آمازون به قیمت ۸۷۸ دلار سفارش داد. این قیمت دو برابر قیمت واقعی کنسول است. وی که با اشتیاق تمام اقدام به باز کردن جعبه‌ی PS۵ می‌کرد، با صحنه‌ای عجیب مواجه شد. با باز کردن این جعبه متوجه شد که به جای کنسول بازی یک آجر در جعبه قرار دارد. بعد از این اتفاق موارد مشابهی با این فروش‌های متقلبانه از این شرکت گزارش شد.

خرید آنلاین به دریافت آجر ختم شد +عکس

پس از تحقیقات فراوان مشخص شد که راننده منتقل‌کننده مجرم است. او این بسته‌ها را در راه انتقال دستکاری می‌کرده‌است. وی کنسول بازی را از درون جعبه خود بیرون می‌آورد و برای اینکه جعبه سبک نباشد و لو نرود در داخل آن یک آجر قرار می‌داده تا به وزن مناسب و معقول برسد. افراد دیگر نیز به جای کنسول نسل جدید، موارد دیگر مانند غذای گربه، اقلام عجیب و غریب و متفرقه دریافت کرده‌اند. پلیس توانست با دستگیری این مجرمان آن‌ها را به سزای اعمال خود برسانند. همچنین شرکت آمازون قول داد که پول اضافی مشتریان را برگرداند و برای آن‌ها یک کنسول واقعی بفرستد.

باشگاه خبرنگاران

 
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰