کد خبر: ۶۰ |
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
| |

نکات مفیدی در مورد کمپین زدن

من کیسه خواب را نیز امتحان کردم و در آن هم احساس تنگی جا داشتم و زمانی که می خواستم غلت بزنم بایستی نیم‌خیز می‌شدم و به طرف دیگر برمی‌گشتم. اصلا درست نخوابیدم. دیگری تجربه اش در زمینه گرم ماندن در طول شب را با دیگران به اشتراک گذاشته است: پوشیدن جوراب اضافه و زیرشلواری به گرم شدن در شب کمک می‌کند.

به علت همه گیری بیماری کرونا و محدودیت‌های سفر و اقامت در هتل‌ها، اردو زدن و استفاده از چادر‌های مسافرتی در طول سفر بسیار رواج یافته و به نظر می‌رسد همچنان پای ثابت سفرها بماند.

بسیاری از مردم انگلیس به خاطر کرونا و محدود شدن مسافرت‌های خارجی به سفر‌های کوتاه روی آورده و از اردو زدن، چه در کمپ‌های اقامتی و چه در محله‌های خوش آب و هوا استقبال کرده اند.
(مقر‌های اقامتی اردوگاه‌های موقتی هستند که مانند پارک‌ها مجهز به دستشویی و آتشگاه می‌باشند)

چطور در چادر مسافرتی گرم و نرم بخوابیم

بسیاری از این مسافران، تجربه سفر و اردو زدن را ندارند و زمان می خواهد تا با آن خو بگیرند و با فوت و فن های آن آشنا شوند؛ یکی از فوت و فن‌های اردو زدن، انتخاب چادر با ابعاد مناسب است.

ممکن است از همان ابتدا در انتخاب چادر مناسب اشتباه کنیم و نسبت به اندازه مورد نیازمان درک درستی نداشته باشیم. این مساله باعث می‌شود تا در زمان خواب جای کافی درون چادر نداشته باشیم و از خواب و استراحت کافی در زمان مسافرت بهره نگیریم.

نکات مفیدی در مورد کمپین زدن

در این باره فردی خبره می‌گوید، می‌توان جلوی اشتباهات معمول را گرفت و از فضای داخلی چادر بهترین استفاده را برد. چادر‌های مسافرتی در سایز‌های مختلف تعبیه می‌شوند؛ به طور مثال دو نفره، چهار نفره و ... . باید دانست که فضای درون یک چادر مسافرتی به اندازه و راحتی اتاق خواب ما نیست.

نکته دوم اینکه اگر هنگام سفر با خود ابزار تجهیزات سفر همراه دارید (مانند: قلاب ماهیگیری و...) بایستی یک قسمت از گنجایش چادر را به وسایل تان تخصیص دهید. باید بدانیم وسایلمان درون چادر محلی را اشغال می کند؛ پس در زمان تهیه یا خرید چادر به این مساله توجه کنید. در واقع گنجایش واقعی هر چادر نصف عدد اعلام شده است؛ با این حساب چادر دو نفره سفری، درواقع گنجایش یک نفر را خواهد داشت.

نکات مفیدی در مورد کمپین زدن

در سایت Reddit افراد تجربیات اردو زدن خود را با هم در میان می‌گذارند؛ در اینجا مروری بر این تجربیات مفید و کارآمد است.

این فرد نوشته است: من کیسه خواب را نیز امتحان کردم و در آن هم احساس تنگی جا داشتم و زمانی که می خواستم غلت بزنم بایستی نیم‌خیز می‌شدم و به طرف دیگر برمی‌گشتم. اصلا درست نخوابیدم.

نکات مفیدی در مورد کمپین زدن


فرد دیگری تجربه اش در زمینه گرم ماندن در طول شب را با دیگران به اشتراک گذاشته است: پوشیدن جوراب اضافه و زیرشلواری به گرم شدن در شب کمک می‌کند.

نکات مفیدی در مورد کمپین زدن

پیشنهاد فرد دیگر، خوردن شکلات قبل از خواب هست. او می‌گوید این کار در طول شب به گرم ماندن بدن کمک می‌کند. من قبل از خواب شکلات می خورم تا بدنم به سوختن کالری ادامه دهد و در زمان خواب گرم بمانم؛ هرچند این گفته درست به نظر نمی‌آید و دیگران نیز به آن اشاره کرده‌اند: قبل از خواب چیزی بخورید، چون در زمان هضم در طول شب گرم می‌مانید.

نکات مفیدی در مورد کمپین زدن

نفر آخر توصیه کرده که خودتان را ملحفه پیچ یا پتو پیچ کنید تا هیچ درزی برای ورود هوا نماند. کیسه خواب تمام بدن را گرم نگه می‌دارد و تنها سر و صورت در معرض هوای سرد می‌ماند. کلاه بر سر بگذارید، ولی نه کلاه معمولی بلکه کلاهی که در قسمت چشم و دهان و بینی سوراخ‌هایی دارد. (مانند کلاهی که دزدان بر سر خود می‌گذارند)

نکات مفیدی در مورد کمپین زدن

تابناک باتو
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰