کد خبر: ۱۶۳۶ |
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹
| |

رشد انفجاری بیت‌کوین در هفته‌های آینده!

بیت کوین اکنون به تدریج به سطح ۲۵,۰۰۰ دلار نزدیک می‌شود. در صورت وقوع یک بریک‌اوت از برخی سطوح کلیدی، شاهد افزایش قیمت به سطح ۳۰,۰۰۰ دلار خواهیم بود.

رشد انفجاری بیت‌کوین در هفته‌های آینده!

روز ایران: قیمت بیت کوین (BTC) در چند هفته‌ی گذشته وضعیت‌های متفاوتی را تجربه کرده است. در دوره‌هایی میزان تردید و بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاران به قیمت بیت کوین به شدت افزایش یافت. افزایش ناگهانی نوسان‌های قیمت بیت کوین به کاهش یا افزایش قیمت با درصدهای دو رقمی شده است. پادشاه ارزهای دیجیتال پس از عبور از این مسیر پر فراز و نشیب به برخی از سطوح کلیدی نزدیک شده است؛ سطوحی که ممکن است روند قیمت آینده‌ی آن را تعیین کنند.

قیمت بیت کوین پیش‌ از این، سقوط قابل توجهی را تجربه کرده و به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار سقوط کرده بود. با وجود این، قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال تنها در ۳ روز گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است. انتظار می‌رود این روند صعودی برای مدت طولانی ادامه داشته باشد. در حال حاضر، به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین به یک منطقه‌ی حساس و تعیین‌کننده نزدیک شده است؛ قیمت بیت کوین با رسیدن به این منطقه، برای تداوم مومنتوم صعودی خود و صعود به سطوح بالاتر فقط به یک بریک‌اوت نیاز دارد.

همان‌طور که گفته شد، قیمت بیت کوین به منطقه‌ی مقاومت بسیار حساس ۲۵,۰۰۰ دلاری نزدیک می‌شود. طبق پیش‌بینی‌های یکی از تحلیلگران محبوب بازار کریپتو با نام مستعار کاپیتان فایبیک، عبور از این سطح برای آینده‌ی قیمت بیت کوین بسیار حیاتی است. یک بریک‌اوت قاطع از این سطح ممکن است حرکت صعودی قدرتمند و عظیمی را آغاز کند که شاید به افزایش بیش از ۴۰ درصدی قیمت بیت کوین منجر شود.

با وجود این، با توجه اقدام اخیر مقامات ایالات متحده در اطمینان خاطر دادن به سپرده‌گذاران بانک‌های سیلیکون ولی و سیلورگیت و بهبود اعتماد سرمایه‌گذاران به ایمنی وجوه سپرده‌گذاری‌شده در بانک‌ها، به نظر می‌رسد که بازارهای مالی سنتی تا حدودی آرام‌تر شده باشند. این مسئله ممکن است به ایجاد یک کاهش جزئی در قیمت بیت کوین منجر شود، زیرا ممکن است ترس، بی‌اعتمادی، و تردید (FUD) سرمایه‌گذاران نسبت به بانک‌ها کاهش یافته و تقاضای اضافه برای خرید ارزهای دیجیتال اندکی کاهش یابد. با این وجود، هیچ کدام از این عوامل تاثیری بر پادشاه ارزهای دیجیتال نخواهند داشت، زیرا گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت هستند) مصمم‌اند که قیمت را بالا ببرند و در آینده یک رشد انفجاری را در قیمت آن ایجاد کنند.

بیت کوین با ۱۲.۶۰ درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۴,۸۷۴ دلار معامله می‌شود. ظرف بیست و چهار ساعت گذشته، قیمت بیت کوین در محدوده‌ی کف ۲۲,۰۲۰ دلار تا سقف ۲۴,۹۱۶ دلار در نوسان بوده است. ارزش کل بازار بیت کوین نیز هم‌اکنون با ۱۲.۳۶ درصد افزایش به رقم ۴۷۹,۹۴۳,۶۶۸,۲۳۴ دلار رسیده است.

برنا

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰