کد خبر: ۱۵۶۹ |
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
| |

رونمایی بارز از ۳۰ محصول جدید

در سال مزین به شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین گروه صنعتی بارز با سیاست گذاری مدیریتی و همت کارگران و مهندسان خود موفق به تولید ۳۰ محصول جدید، نوآور و دانش بنیان شد.

رونمایی بارز از ۳۰ محصول جدید

روز ایرانبه گزارش روابط عمومی گروه صنعتی بارز در جشن پایان سال بارز که با حضور مقامات استانی و استاندار کرمان روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه در سالن اجتماعات کارخانه کرمان بارز برگزار شد، از ۳۰ محصول جدید گروه صنعتی بارز که حاصل کار و تلاش کارگران و فعالیت های دانش بنیان این گروه در سال ۱۴۰۱ بود توسط فداکار استاندار کرمان، میرزایی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه رونمایی گردید.

در این مراسم میرزایی، مدیرعامل گروه صنعتی بارز با اشاره به مشکلات و ضرر و زیان بارز در سال ۱۴۰۰ از تلاش کارگران، مهندسان و مدیران برای تحقق شعار سال قدردانی نمود و از رشد تولیدات گروه و سودآوری بارز در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

ایشان با اشاره به رکورد شکنی تولید تایر بارز کردستان زحمات و عرق کارگران انتهای خطوط تولید تایر تا مدیران و مهندسان گروه صنعتی بارز را ستود.

میرزایی رونمایی از ۳۰ تایر جدید تولید داخلی که در این جشن رونمایی شد را یکی از بزرگترین افتخارات صنعت تایر برشمرد و آینده روشنی را برای بارز ترسیم نمود.

مدیرعامل بارز با گلایه مندی از نرخ دستوری از اختلاف قیمت تایر در ایران و کشور های همسایه سخن گفت و این اختلاف قیمت را عامل قاچاق و سود سوداگران در این صنعت دانست.

ایشان ضمن حمایت از حقوق مصرف کننده واقعی از تولید و توزیع بیشتر سایز های پر طرفدار خبر داد.

در این جشن، فداکار، استاندار کرمان از نوآوری های صورت گرفته و تولید این تعداد محصولات جدید ابراز شگفتی نمود و از زحمات مدیران و هیئت مدیره گروه صنعتی بارز تشکر کرده و توسعه اقتصادی و توسعه فنی تایر در کارخانه کرمان را برای عموم مردم ایران امیدآفرین خواند و ابراز امیدواری کرد که با حمایت شستا، طرح های توسعه ای بارز به سرعت یه اجرایی شود

در پایان این جشن استاندار کرمان و مدیرعامل گروه صنعتی بارز در مراسمی نمادین از دو محصول جدید رونمایی نمودند.

رونمایی بارز از ۳۰ محصول جدید

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰