کد خبر: ۱۵۴۲ |
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
| |

اگر مسی وجدان کاری رونالدو را داشت ۱۵ توپ طلا می‌برد

پاتریس اورا، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که لیونل مسی به اندازه کریستیانو رونالدو وجدان کاری ندارد.

اگر مسی وجدان کاری رونالدو را داشت ۱۵ توپ طلا می‌برد

روز ایرانمسی شب گذشته در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن به میدان رفت اما نتوانست مانع از حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان شود.
بایرن مونیخ توانست دو گل دیگر هم به تک گلی که در ورزشگاه پارک دو پرنس به ثمر رسانده بود اضافه کند و در مجموع با نتیجه ۰-۳ برابر این پی اس جی به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.
شکست پی اس جی برابر بایرن مونیخ باعث شد که بسیاری از عملکرد مسی انتقاد کنند و مدعی شوند که حضور او در این تیم هیچ کمکی به بهبود شرایط آنها خصوصا در لیگ قهرمانان اروپا نکرده است.

پاتریس اورا کانال یوتیوب فایو متعلق به ریو فردیناند گفت:« من می‌خواهم توضیح بدهم که چرا همیشه از رونالدو نام می‌برم. دلیل این کار این نیست که او برادر ماست، بلکه به این خاطر است که من عاشق وجدان کاری هستم. احساس می‌کنم که خدا فقط به مسی استعداد داد و کریستیانو برای رسیدن به اینجا تلاش کرد.
البته که او هم استعداد زیادی داشت اما مجبور بود برای شکوفایی آن تلاش زیادی کند. اگر مسی هم مانند رونالدو چنین وجدان کاری‌ای داشت، احتمالا امروز ۱۵ بار برنده توپ طلا شده بود. من واقعا عاشق کسانی هستم که به سختی تلاش می‌کنند و به همین دلیل است که همیشه رونالدو را به مسی ترجیح می‌دهم.»

ورزش سه

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰