کد خبر: ۱۴۷۱ |
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
| |

کار ایلان ماسک به عذرخواهی کشیده شد!

فردی که خودش را کارمند توییتر معرفی می‌کند، می‌گوید به کامپیوترهای شرکت دسترسی ندارد. واکنش ایلان ماسک به سخنان او، جنجالی شده است.

کار ایلان ماسک به عذرخواهی کشیده شد!

روز ایران: در پی ادامه‌دار شدن بحث بین ایلان ماسک و کارمند توییتر، کاربران انتقادات زیادی به مدیرعامل این شبکه‌ی اجتماعی وارد کردند. ماسک در توییتر گفته بود کارمند موردبحث به‌دلیل معلولیت، کار واقعی انجام نداده است.

یک وکیل در مصاحبه با بیزنس اینسایدر گفت رفتار ماسک در قبال کارمند سابق توییتر، نشان‌دهنده‌ی ذهنیت خصومت‌آمیز او نسبت‌به افراد معلول است.

در واکنش به انتقادات، ایلان ماسک با انتشار توییتی گفت که به‌صورت ویدیویی با Halli صحبت کرده است. او گفت به‌خاطر سوءتفاهمِ پیش‌آمده، از Halli عذرخواهی کرده و از او خواسته است که به کار در توییتر ادامه دهد.

ایلان ماسک از زمان تصاحب توییتر، با استراتژی‌های مدیریتی‌اش بارها حاشیه‌ساز شده است. او به محض بستن قرارداد، مدیران عالی‌رتبه‌ی این شبکه‌ی اجتماعی را به بیرون از ساختمان مرکزی شرکت هدایت کرد و زمان زیادی نگذشته بود که تعدیل گسترده‌ی نیروها آغاز شد.

ماسک قبل از آغاز تعدیل نیرو، گفته بود ورشکستگی توییتر دور از ذهن نیست. او با جملات نگران‌کننده، ذهن کارکنان توییتر را آماده و در نهایت با هزاران نفر از آن‌ها خداحافظی کرد. آن‌طور که به نظر می‌رسد، تعدیل نیروی توییتر همچنان ادامه دارد.

فردی با نام کاربری Halli در توییتر خطاب به ایلان ماسک نوشته که از ۹ روز قبل، دسترسی او به کامپیوتر کاری‌اش غیرممکن شده است. ظاهراً او تنها نیست و ۲۰۰ کارمند دیگر توییتر نیز با چنین مسئله‌ای مواجه شده‌اند که به معنی اخراج آن‌ها است.

زومیت

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰