کد خبر: ۱۳۹۶ |
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
| |

ابوطالبی: رئیسی با شهامت کامل مسئولیت پرونده هسته‌ای را به عهده بگیرد

حمید ابوطالبی، معاون سیاسی ریاست جمهوری در دولت روحانی با انتشار توئیتی نوشت: پیش از آن که پرونده ایران وارد فضای شورای امنیت سازمان ملل شود، باید رییس دولت مستقیما مسئولیت هسته‌ای را به عهده گرفته، و صریح و با شهامت!کامل پذیرش برجام و بازگشت دوباره ایران به تعهدات را اعلام نماید.

ابوطالبی: رئیسی با شهامت کامل مسئولیت پرونده هسته‌ای را به عهده بگیرد

روز ایران: این روزهادیپلماسی ایران و غرب شاهد سیری پاندولی میان «دیپلماسی التماسی»و «دیپلماسی مقاومت»است! اینکه: ایران، برعکس ماه‌های پیش، دائما میگویدکه آمریکا پنهانی پیام میدهد و برای توافق اعلام آمادگی میکند، ولی‌ آشکارا آن را تکذیب مینماید! اگرظاهر و باطن آمریکا یکی شود ما آماده هستیم!

در طرف دیگر،تمام مقامات آمریکا و مسئولین سه کشور اروپایی، درمقابل وصریحا، وفق«دیپلماسی مقاومت» هرنوع پیام‌ درموردهسته‌ای راتکذیب کرده و مذاکرات هسته‌ای را از دستورکارخارج میدانند؛ آنها میگویند پیامهای مابرای: آزادی اتباع خود؛ رابطه ایران ‌وروسیه در جنگ اوکراین؛ و مسائل منطقه؛ میباشد.

سرانجام و در نتیجه و اگر ‌آینده کشور ومردم مهم است: پیش از آن که پرونده ایران وارد فضای شورای امنیت سازمان ملل شود، باید رییس دولت مستقیما مسئولیت هسته‌ای را به عهده گرفته، و صریح و با شهامت!کامل پذیرش برجام و بازگشت دوباره ایران به تعهدات را اعلام نماید؛ شاید!!! راهگشا بوده و مذاکرات فعال شود.

خبر آنلاین

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰