کد خبر: ۱۳۸۹ |
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
| |

برگزاری رویداد استارتاپی دانشگاه علمی کاربردی در بروجرد

رویداد استارتاپی با حضور دکتر جعفری سرپرست واحد استانی لرستان، مرادی معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد، دانشجویان، مدرسان و همچنین ایده پردازان توسط مرکز آموزش علمی کاربردی زاگرس پوش بروجرد در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری رویداد استارتاپی دانشگاه علمی کاربردی در بروجرد

روز ایران: معاون استاندارلرستان و فرماندار ویژه بروجرد در حاشیه برگزاری این رویداد استارتاپی گفت: نگاه مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی این است که فارغ از نام دانشگاه، با برگزاری همچنین رویدادهایی زمینه‌ی مهارت و ایجاد شغل برای جوانان را فراهم کنند این امر که جای تقدیر دارد.

مرادی افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی زاگرس پوش بروجرد به ‌خوبی توانسته، علم را با کسب و کار تلفیق کند و با تلاش جوانان متخصص خود، علاوه بر نگاه عمیق به مسئله تولید و صادرات، زمینه اشتغال مهارت آموزان را فراهم کند که وظیفه داریم این شرکت کارآفرین را حمایت کنیم.

در ادامه سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان نیز در سخنانی با اشاره به رشد ۳۰ درصدی دانشجو در بهمن ماه سالجاری نسبت به سال گذشته گفت: جذب بیشتر دانشجو در این دانشگاه نشان از اقبال جامعه به آموزش‌های مهارتی دارد که این مهم مسئولیت ما را نیز بیشتر می‌کند.

دکتر جعفری اظهار کرد: باهدف تقویت زیست بوم فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی و براساس ظرفیت و امکانات هر شهرستان، مراکز آموزش علمی‌کاربردی استان اقدام به برگزاری رویدادهای استارتاپی تقاضا محور ومسئله‌محور کرده‌اند که امروز شاهد برگزاری ششمین رویداد استارتاپی در بروجرد هستیم که براساس برنامه‌ زمان‌بندی، چهار رویداد دیگر توسط مراکز آموزش علمی کاربردی استان لرستان تا پایان سالجاری برگزار می‌شود.

گفتنی است در پایان برگزاری این رویداد و پس از داوری ایده ها، ایده پرو اینترنتی از زهرا بختیاری، ایده استفاده از ضایعات عینک برای فریم عینک از بهرنگ خوش ضمیر و ایده روش های نوین و کاربرد فناورانه در جذب مشتری در قالب ایده های مفهومی برای توسعه آینده شرکت زاگرس پوش از مبینا غلامی به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند.

خبر آنلاین

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰