کد خبر: ۱۳۸۳ |
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
| |

انعقاد تفاهم نامه دانشگاه لرستان و مؤسسه پژوهشی، آموزشی کاسیت‌ نشینان زاگرس

دانشگاه لرستان و مؤسسه پژوهشی، آموزشی کاسیت‌نشینان زاگرس، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه برگزاری همایش ملی گردشگری با عنوان «گردشگری، فرهنگ، تمدن و تاریخ»، امضاء کردند.

انعقاد تفاهم نامه دانشگاه لرستان و مؤسسه پژوهشی، آموزشی کاسیت‌ نشینان زاگرس

روز ایران: این تفاهم‌نامه،امروز دوشنبه، 8 اسفندماه سال جاری در دانشگاه لرستان، توسط دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و زینب حاجری ، نائب‌ رئیس مؤسسه پژوهشی، آموزشی کاسیت‌نشینان زاگرس، امضاء و مبادله شد.

همایش مذکور با همکاری استان‌های لرستان و خوزستان در تاریخ 30 شهریورماه 1402 در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود. رئیس این همایش، دکتر علی نظری است.

هدف از انعقاد تفاهم‌نامه گفته‌شده، تقویت فضای تبادل اطلاعات علمی و کاربردی بین دانشگاه لرستان با سازمان‌هایی همچون مؤسسه کاسیت‌نشینان زاگرس است که در نهایت شاخص‌های صنعت گردشگری برپایه راهکارهای علمی و عملیاتی ارتقاء یابند.

علاوه بر دانشگاه لرستان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سازمان بسیج اساتید استان‌های لرستان و خوزستان و نشریه پژوهش‌های نوین در مدیریت کارآفرین و توسعه کسب و کار استان خوزستان در برگزاری این همایش ملی، مشارکت خواهند داشت.

گسترش اینگونه همکاری‌ها و ارتباطات برون دانشگاهی از جمله فعالیت‌های حوزه کاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان است.

دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه بر گسترش نقش‌آفرینی دانشگاه مبتنی بر ظرفیت‌های گردشگری استان لرستان، تأکید کرد.

گفتنی است میثاق حیدری، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان و دکتر مهرداد امیری، رئیس اداره چاپ و نشر دانشگاه لرستان نیز در نشست انعقاد تفاهم‌نامه، حضور داشتند.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰