کد خبر: ۱۳۱۹ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
| |

دلار بالا کشید، پروازها به سد تاخیر و ابطال خورد

تاخیر، تاخیر، تاخیر، لغو و ابطال؛ وضعیت این روزهای پروازهای کشور است. در شلوغ‌ترین روزهای پروازی کشور، اما شرایط پروازهای ایرلاین‌های کشور از همیشه بدتر بود. وضعیتی که این بار لزوما بستگی به شرایط جوی کشور و یا نقص فنی هواپیماها نداشت و به نظر می‌رسد این بار فارغ از این مساله، این بار با یک مساله دیگر نیز متفاوت بوده ایم؛ بلیت‌هایی برای پروازهایی فروخته شد که از اساس هیچ فکری برای هواپیماهای آن نشده بود و به این ترتیب شاید رکوردی تازه از تاخیر و کنسلی در پروازها را در بهمن ماه شاهد بودیم.

دلار بالا کشید، پروازها به سد تاخیر و ابطال خورد

روز ایران: روز ۲۶ دی ماه، مسافران پرواز بوشهر هواپیمایی آسمان با یکی از عجیب‌ترین لغو پروازهای خود رو به رو شدند و در حالی که ساعت پرواز ۱۳:۴۵ دقیقه بود، ساعت ۱۰ صبح به آنان خبر داده شد که پروازشان حرکت کرده و به اصطلاح پریده است.

شاید این دیگر عجیب‌ترین نوع تاخیر پرواز باشد که ۴ ساعت پیش از زمان پرواز اعلام شود که هواپیمای مسافران پریده است و مسافران این پرواز با حدود ۱۵ ساعت تاخیر در ساعت ۴:۲۰ دقیقه صبح روز ۲۷ بهمن ماه به مقصد بوشهر حرکت کرد و این در حالی بود که نه با هواپیمایی آسمان که در نهایت پرواز هواپیمایی ساها جایگزین شده بود.

اما همین پرواز هواپیمایی ساها نیز با ماجراهای بسیار همراه شد و پرواز ابتدا به ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه روز ۲۶ بهمن ماه منتقل شد و در ساعت ۲۰ به اطلاع مسافران رسید که پرواز به ساعت ۱:۵۰ دقیقه بامداد ۲۷ بهمن ماه منتقل شده است و در نهایت نیز این پرواز ساعت ۴:۲۰ دقیقه صبح روز ۲۷ بهمن ماه از تهران به مقصد بوشهر حرکت کرد.

در حقیقت پرواز شرکت هواپیمایی ساها نیز با بیش از ۸ ساعت تاخیر به سمت مقصد حرکت کرد بدون اینکه به شرایط مسافران، هزینه‌های انجام شده و زیانی که در پی دارد هیچ توجهی شود.

اقتصاد24

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰