کد خبر: ۱۲۷۴ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
| |

مسمومیت ۸۲ دانش‌آموز در بروجرد/ واکنش فرماندار

فرماندار بروجرد لرستان گفت: بر اساس اعلام اولیه کارشناسان، نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه و همچنین نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش آموزان بوده است.

مسمومیت ۸۲ دانش‌آموز در بروجرد/ واکنش فرماندار

روز ایران: مسلم مرادی با اشاره به تشکیل جلسه شورای تامین این شهرستان در خصوص مسمومیت جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه «احمدیه»، اظهار کرد: ابعاد مختلف این اتفاق با حضور کارشناسان از دستگاه‌های اجرایی بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طی روز گذشته و صبح امروز بنا بر گزارش بهداشت و درمان در مجموع ۸۲ دانش‌آموز به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند که توسط نیروهای اورژانس و خانواده‌های افراد به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و آیت‌الله بروجردی منتقل شدند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه از ۸۲ دانش آموز بستری شده در حال حاضر ۱۱ نفر در بیمارستان هستند، افزود: مابقی دانش آموزان با مساعد شدن حال عمومی از بیمارستان مرخص شدند، ضمن اینکه حال عمومی دانش آموزان بستری شده نیز خوب است.

مرادی در خصوص علت حادثه نیز افزود: بر اساس اعلام اولیه دستگاه‌های فنی، نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه و همچنین نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش‌آموزان بوده است.

وی با بیان اینکه احتمال تعطیلی دبیرستان «احمدیه» برای هفته آینده بررسی خواهد شد، گفت: در حال حاضر در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است.

فرماندار بروجرد از ادامه بررسی‌ها برای دستیابی به نتیجه کامل و قطعی مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه این شهرستان خبر داد.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰