کد خبر: ۱۲۴۷ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
| |

ورق در بازار رمزارز برگشت/ روند قیمتی کاهشی شد

بیت‌کوین امروز نیز به روند کاهشی ادامه داد، زیرا بازارها برای انتشار آخرین صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال آماده می‌شوند.

ورق در بازار رمزارز برگشت/ روند قیمتی کاهشی شد

روز ایران: پس از حرکت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار به سمت بالاترین سطح چند ماهه، روند قیمت‌ها کاهشی شده‌است و معامله گران به دنبال حفاظت از سود خود هستند.

روند کاهشی بیت کوین در روز چهارشنبه، زمانی که بازارها شروع به پیش‌بینی گزارش بازار آزاد فدرال رزرو کردند، شدت گرفت.گزارش امروز دیدگاه فعلی فدرال رزرو از اقتصاد ایالات متحده را با توجه به افزایش 25 واحدی نرخ بهره در ماه گذشته روشن می کند. در نتیجه، بیت کوین در کمتر از 24 ساعت پس از رسیدن به بالاترین سطح 24824.10 دلاری، به پایین‌ترین سطح روزانه 23902.54 دلار سقوط کرد.

ورق در بازار رمزارز برگشت/ روند قیمتی کاهشی شد

این کاهش پس از دو شکست اتفاق می افتد، اول اینکه شاخص قدرت نسبی 14 روزه به زیر نقطه حمایت در 61.00 حرکت کرد، به علاوه قیمت ها به زیر 24200 دلار سقوط کردند.در حال حاضر، شاخص در سطح 59.24 است که ضعیف ترین نقطه آن از 14 فوریه تاکنون است.

علاوه بر بیت کوین، اتریوم برای دومین جلسه متوالی قرمز بود و از یک نقطه پشتیبانی کلیدی در این فرآیند خارج شد. پس از بالاترین قیمت 1682.78 دلار در روز سه شنبه، اتریوم، در اوایل روز به قیمت 1628.69 دلار سقوط کرد. افت امروز زمانی رخ داد که اتریوم بیشتر به زیر منطقه حمایت بلندمدت در مرز 1675 دلار حرکت کرد و 1625 دلار به عنوان کف موقت عمل کرد.

ورق در بازار رمزارز برگشت/ روند قیمتی کاهشی شد

از زمان رسیدن به این سطح، گاوها تا حدودی وارد بازار شده‌اند و اتریوم اکنون با قیمت 1643.32 دلار معامله می‌شود. شاخص قدرت نسبی نیز کاهش یافته است، با کف 57.00 در اوایل جلسه، در حال حاضر در 53.76 دنبال می شود. اما به طور کلی، اتریوم همچنان نزدیک به 6 درصد بالاتر از زمان مشابه در هفته گذشته معامله می شود.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰