کد خبر: ۱۱۹۸ |
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
| |

اطلاعیه نظام مهندسی درباره خانم مهندس «پرتاب‌کننده روسری»

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران طی اطلاعیه‌ای در واکنش به کشف حجاب یکی از اعضای نظام مهندسی اعلام کرد: در انتخابات مذکور هیچگونه رد صلاحیتی از ارگان‌های مختلف صورت نپذیرفته است.

اطلاعیه نظام مهندسی درباره خانم مهندس «پرتاب‌کننده روسری»

روز ایران: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی از کشف حجاب همراه با اعتراض یکی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به موضوع رد صلاحیت وی در مراسم انتخابات هیئت‌رئیسه اصلی مجمع عمومی این سازمان، به استحضار مردم شریف کشور می‌رساند حسب ماده ۱۱ شیوه‌نامه نحوه تشکیل و اداره مجامع، هیئت‌رئیسه اصلی از بین اعضای داوطلب، با رأی اکثریت نسبی اعضای حاضر در مجمع انتخاب خواهند شد.

لذا در انتخابات مذکور هیچگونه رد صلاحیتی از ارگان‌های مختلف صورت نپذیرفته و حسب قانون مذکور، برای این مجمع شرط استعلامی وجود ندارد و بدین‌ وسیله قویاً تکذیب می‌شود.

لازم به ذکر است وی در این مجمع به‌عنوان کاندیدا مطرح و از فرصتی که برای معرفی به وی ارائه شد، در حال استفاده بوده است.

لازم به ذکر است که به‌دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر هتک حرمت به حجاب از سوی کاندیدای رد صلاحیت شده در انتخابات مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، برای فرد مورد اشاره پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات در مورد اتفاق مورد اشاره آغاز شده است.

۲۸ بهمن‌ماه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نشان داده می‌شد یک خانم در یک سالن عمومی و جلوی چشم حاضران در انتخابات مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران نسبت به حجاب هتک حرمت کرده و حجاب خود را از سر برمی‌دارد. پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی و گزارش نهادهای ذیربط برای فرد مورد اشاره پرونده قضائی تشکیل شده است.

در توضیحات فیلم مورد اشاره، به دروغ ادعا شده بود این فرد به دلیل بدحجابی رد صلاحیت شده و در ادامه با کشف حجاب و هتک حرمت به آن، سالن را ترک کرده است.

خبر آنلاین

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰