کد خبر: ۱۱۴۹ |
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
| |

پنجمین دوره جایزه داستان تهران کلید خورد

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران اظهار کرد: دبیرخانه پنجمین دوره جایزه داستان تهران همزمان با روز جهانی داستان کوتاه آغاز به کار کرده و به زودی فراخوان آن اعلام می‌شود.

پنجمین دوره جایزه داستان تهران کلید خورد

روز ایران: عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اشاره به پنجمین دوره جایزه داستان تهران اظهار کرد: دبیرخانه پنجمین دوره جایزه داستان تهران همزمان با روز جهانی داستان کوتاه آغاز به کار کرده و به زودی فراخوان آن اعلام می‌شود.

وی افزود: شهرهای مهم دنیا جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ادبی به نام خودشان دارند و تهران نیز شایستگی برگزاری جایزه ای به نام خود را دارد. این جایزه تاکنون جایگاه ملی خود را تثبیت کرده و امیدواریم در دوره‌های آتی بتواند تبدیل به جایزه ادبی تهران شود.

محمدخانی عنوان کرد: جشنواره داستان تهران در مسیر هویت یابی و تکامل است؛ این جایزه به تدریج با دایمی شدن دبیرخانه و اضافه کردن موضوعات بدیع، جایگاه اصلی خود را خواهد یافت.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از اعلام فراخوان پنجمین دوره جایزه داستان تهران  در اسفندماه خبر داد و گفت: دبیری این دوره از جایزه که برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار می‌شود، بر عهده مهدی قزلی است. این جایزه در آینده می‌تواند به صورت سالانه برگزار شود. همچنین مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه داستان تهران نیز همزمان با روز تهران در ۱۴ مهرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: شهرداری تهران با جدیت این برنامه را پشتیبانی می‌کند و از سازمانها و نهادهایی که می‌توانند به توسعه و بهبود آن کمک کنند، دعوت به همکاری می‌کند. دبیرخانه پنجمین دوره جایزه داستان تهران به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران کار خود را آغاز کرده و طی نشست خبری با اصحاب رسانه در هفته‌های آتی از پوستر آن رونمایی خواهد کرد.

فارس

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰