کد خبر: ۱۰۷۲ |
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
| |

روند تکمیل پروژه تالار شهر قزوین باید تسریع شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بحث تکمیل مجموعه تالار شهر قزوین را پیگیری می‌کنیم تا به زودی شاهد حل مشکلات اجرایی این پروژه باشیم.

روند تکمیل پروژه تالار شهر قزوین باید تسریع شود

روز ایران: محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار صمیمانه با فعالان شاخص فرهنگی هنری استان قزوین اظهارکرد: برخی مشکلات و دغدغه‌های فعالین حوزه فرهنگ و ارشاد استان باید در تهران مورد بررسی قرار گیرد و بحث تکمیل مجموعه تالار شهر قزوین را پیگیری می‌کنیم تا به زودی شاهد حل مشکلات اجرایی این پروژه باشیم زیرا مطالبه اصلی دوستان فرهنگ و هنر و رسانه استان قزوین است.

اسماعیلی گفت: بعضی از مجموعه‌های فرهنگی و هنری استان نیازمند تعمیرات است که آمادگی جهت انجام اقدامات لازم را داریم.

این مقام مسئول ادامه داد: دوستان در بخش‌های مختلف، مطالبه حمایت جدی دولت و وزارت فرهنگ را از بخش‌های مردمی داشتند که الحمدالله طی یکسال و نیم گذشته در این مسیر ریل‌گذاری خوبی انجام شده و هم اکنون در استان‌ها خارج از بودجه‌های جاری، بودجه‌ای را برای دومین سال متوالی برای حمایت از موسسات در اختیار استان‌ها قرار می‌دهیم.

او افزود: با تصمیماتی که در این سفر گرفته شد و صحبت‌هایی که با اهالی فرهنگی استان داشتیم و با اجماعی که بین بخش‌های فرهنگی استان وجود دارد همچنین حمایت استاندار قزوین از حوزه فرهنگ، امیدواریم قزوین که همیشه مهد حوزه تمدنی و فرهنگی ما بوده و در این عرصه‌ها پیشتاز است، بتواند بیش از گذشته در حوزه فرهنگ و هنر کشور بدرخشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اظهارکرد: برای سال آینده اعتبارات ویژه‌ای جهت حمایت از انجمن‌های فرهنگی_ هنری و گروه‌های مردمی در لایحه بودجه پیش‌بینی کردیم.

خبر آنلاین

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰