کد خبر: ۶۹ |
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
| |

فال روزانه ۹۹/۰۹/۲۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. برای انجام کار‌های مهم زندگی سهل‌انگاری می‌کنید و چیزی را جدی نمی‌گیرید. در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود این رویکرد را تغییر دهید و نگاهی جدی و واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید و کار‌ها را با سختگیری بیشتری به پیش ببرید. در این سال بیشتر از همیشه به فکر فراگیری دانش و مهارت‌های جدید باشید و از هر فرصتی برای افزایش توانایی‌های خود بهره بگیرید. بهمن ماه امسال زمان کار و تلاش شما است و در این ماه باید شبانه‌روز کار کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بی‌نتیجه نخواهد ماند و برای کاری که انجام می‌دهید سودی سرشار دریافت خواهید کرد. اسفند امسال ایده‌ای بکر به ذهن شما خطور می‌کند. این ایده را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. فروردین سال آینده با اتفاقی پیش‌بینی نشده‌ای در زندگی روبرو خواهید شد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه شادی و شادکامی افراد خانواده را فراهم کنید. در مرداد ماه سالی که از راه می‌رسد یکی از دوستان به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. دست این دوست را بگیرید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. آبان ماه سال آینده دوستان و آشنایان بیش‌از‌حد مزاحم شما می‌شوند، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای که دوستان از شما ناراحت نشوند، از آن‌ها کناره‌گیری کنید و سرتان به کار‌های خودتان باشد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را به گونه‌ای به پایان برسانید تا این سال به سالی خاطره‌انگیز و درخشان در سال‌های زندگی‌تان تبدیل شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

نیروی امید را دست‌کم نگیرید و افسردگی‌ها را کنار بگذارید. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموال‌تان به سرقت می‌رود. روز خوبی را در پیش دارید و کار‌ها راحت‌تر از چیزی که فکر می‌کنید انجام خواهد شد. روابط پنهانی که با فردی دارید کنار بگذارید و بیشتر به فکر آبروی خود باشید. شرایطی مهیا می‌شود تا در محل کار به پیشرفت مهمی نائل شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد.

فـال روزانـه - Daily Omen

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت باشید. اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما است. فردی قصد دخالت میان شما و عشق‌زندگی‌تان را دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. خبر خوشی از جانب یکی از اعضای نزدیک خانواده به دست شما خواهد رسید. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. روزمرگی‌های زندگی شما را حسابی خسته و افسرده کرده و به اندازه‌ای درگیر کار‌های روزانه می‌شوید که فرصتی برای خودتان پیدا نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی بیشتر شما را فراهم کند، امروز مهارت‌های مدیریت‌زمان را فرا بگیرید و با اولویت بندی کارها، در میان حجم زیاد کار‌ها و روزمرگی‌های زندگی، وقتی برای خودتان پیدا کنید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلی میان اهل منزل ایجاد می‌شود و این مشکل حسابی شما را نگران خواهد کرد. مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی این اخبار سهیم کنید. احتمال سوء‌برداشت شما از صحبت یا رفتار همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. در محل‌کار یا منزل با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد و روز را با احساس رضایتمندی به پایان خواهید رساند. کار مهمی انجام داده اید و امروز پاداش این کار مهم را دریافت خواهید کرد. در معامله‌ها با افزایش سود روبرو خواهید شد. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزش‌تان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

منفی‌بافی را کنار بگذارید و دستاورد‌های خود در زندگی را نادیده نگیرید. وضعیت مالی خوبی دارید، اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرود‌های زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روز‌های گرفتاری کنار بگذارید. مشکلی قدیمی و کهنه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و این مشکل گاه و بی‌گاه زمینه مشاجره و دلخوری شما و عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح نیست و امروز زمان مناسبی است تا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل نمایید. انسان جذابی هستید و مهره‌مار دارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان به‌سرعت مجذوب شما شوند. در نتیجه مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید و جذابیت بیش‌از‌حد، کار دست‌تان ندهد. راز‌های کار و حرفه خود را با اطرافیان درمیان نگذارید. فرصتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به آرامش برسید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. عشقی سوزان و آتشین را امروز تجربه می‌کنید و این عشق به تنهایی و افسردگی شما خاتمه می‌دهد. کار‌های عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. امروز فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید و مجبور می‌شوید تا پاسی از شب کار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بدهی عقب‌مانده‌ای دارید و قبل از اینکه این بدهی برای‌تان دردسر درست کند، فکری به حال پرداخت آن بردارید. رهسپار سفری کوتاه مدت هستید و تجربه‌های خاطره‌انگیزی در این سفر انتظار شما را می‌کشد. لحظه‌ای از محبت و رسیدگی به اعضای خانواده غافل نشوید. ممکن است میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. انسان تلاش‌گری هستید، اما پاداش زحمت‌های‌تان را نگرفته‌اید، ناامید نشوید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. برای گسترش کسب و کار خود با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید. امروز با فردی ملاقات می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسر‌های بیشتری برای شما درست کند. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش دارید و اگر امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کار پسندیده‌ای حسابی شما را شگفت‌زده می‌کند. اختلاف‌نظر‌های زیادی میان شما و اطرافیان ایجاد خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روحیه‌تان را با انجام کار‌های سرگرم‌کننده حفظ نمایید و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. برای رسیدن به ثبات مالی، از امروز ولخرجی را کنار بگذارید. انسان مردم‌دوستی هستید و به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. کار‌های امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روز‌های آینده کار‌ها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. شرایطی مهیا می‌شود تا فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان مشکوکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی شما خاتمه می‌یابد. اهمیت بیشتری به سرگرمی و تفریح اعضای خانواده بدهید. از کاری که به آن مشغول هستید، دلسرد نشوید و مطمئن باشید که انجام این کار در نهایت سودسرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند. عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوب‌تان درمیان بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

خیال‌بافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش بپذیرید. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. احتمال دارد که حرفی بزنید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از این حرف دلخور شود. مرتکب اشتباهی شده‌اید و نمی‌خواهید این اشتباه را به گردن بگیرید، اما این رفتار اصلا به نفع شما نیست و باعث می‌شود تا اطرافیان شما را به عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. در نتیجه در اولین فرصت پای اشتباهات خود بایستید و به اطرافیان ثابت کنید که از این اشتباه درس گرفته‌اید. انسان خوبی هستید، اما ناخواسته فردی را اذیت کرده‌اید و این وضعیت باعث شده تا این فرد دل پری از شما داشته باشد. اجازه ندهید دلخوری این فرد ادامه پیدا کند و امروز از ایشان عذرخواهی نمایید و رفتار ناپسندی که داشته‌ا‌ید را جبران نمایید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید، اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد. بیش‌از‌حد وقت خود را به کار اختصاص می‌دهید و این شرایط زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است. با دوستانی رابطه برقرار کنید که درک کاملی از شرایط شما دارند. فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، امروز زمان آن است که مزد این زحمت‌ها را برداشت کنید و به موفقیت چشمگیری برسید. امروز اگر مواظب نباشید، کار‌ها سرموقع انجام نمی‌شود و از کارهای‌تان حسابی عقب می‌افتید. اعضای خانواده در منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بهتر است که بیشتر مواظب باشید.

 
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰