کد خبر: ۴۱۶ |
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
| |

آشنایی با مرسدس‌بنز AMG GT63 S ای-پرفورمنس

مرسدس بنز که از شرکت‌های پیشرو در دنیای خودروسازی است گاهی با ارائه محصولاتی خاص غافلگیرمان می‌کند.  مرسدس‌بنز AMG GT63 S ای-پرفورمنس از جمله خودروهای قدرتمند و پیچیده‌ مرسدس‌بنز است.

 مرسدس‌بنز AMG GT63 S ای-پرفورمنس از جمله خودروهای قدرتمند و پیچیده‌ مرسدس‌بنز است. مت واتسون،یوتیوبر و بلاگر معروف حوزه‌ی خودرو،در پیج شخصی خود ویژگی خاصی را در این خودرو نشان داد.

این ویژگی مربوط به موتور و صدای این خودروی پلاگین هیبرید است. هایپر سدان مرسدس‌بنز،دارای دو موتور بنزینی و الکتریکی است.

آشنایی با یکی از قدرتمندترین و پیچیده‌ترین بنزهای جهان / عکس

موتور بنزینیِ آن ۴ لیتریِ V8 توئین‌توربو است.اما موتور الکتریکی که در محور عقب قرار گرفته،به صورت مستمر ۹۴ اسب‌بخار قدرت دارد و برای ۱۰ ثانیه،این قدرت به ۲۰۰ اسب‌بخار می‌رسد.

در مجموع خروجی این خودروی قدرتمند،به ۸۳۱ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتون‌متر می‌رسد که با این اطلاعات،با قوی‌ترین خودروی تولید انبوه مرسدس‌بنز مواجهیم.

یک استارت ژنراتور تسمه‌ای به قدرت ۱۴ اسب‌بخار هم در این خودرو قرار گرفته است. نکته جذاب دیگر خودرو،صدای موتور الکتریکی AMG GT63 S ای‌-پرفورمنس است.

آشنایی با یکی از قدرتمندترین و پیچیده‌ترین بنزهای جهان / عکس


در هنگام استارت،فقط یک افکت صوتی پخش می‌شود که صرفا جنبه نمایشی داشته و نشان‌دهنده روشن شدن خودرو است. در هنگام گاز دادن،در انتهای صدای موتور بنزینی،صدای موتور الکتریکی هم شنیده می‌شود که جذاب و عجیب است.

شتاب این شاهکار آلمانی، ۲.۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن،۳۱۶ کیلومتر بر ساعت است!

قیمت این نسخه از AMG GT 4 Door،از ۱۸۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

 

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰