کد خبر: ۲۲۴ |
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
| |
معرفی خودرو؛

دانستنی‌های جالب از آئودی R۹ ۲۰۲۱

R۹ یکی از جدیدترین خودروهای آئودی است که قرار است برای مسابقات طراحی شود.

روز ایران:  هرچند که پیشرانه مکانیکی آئودی ۲۰۲۱ R ۹ با لامبورگینی هوراکان مشترک است، اما آئودی R ۹، ۲۰۲۱ در نمای ظاهری دارای تیزی کمتری است و همچنین امکانات آن بسیار ساده است. در پشت خودرو، محفظه یک موتور V-۱۰ پر سر و صدا قرار دارد که بسته به نوع انتخابی شما، به ۶۰۲ اسب بخار نیز می‌رسد.

فضای داخلی R ۹ تقریباً به اندازه بدنه آن چشمگیر است، دارای صفحه نمایش کاملا دیجیتالی، چرم نرم و روکش‌های فیبر کربن اصل است. آئودی R۹ V۱۰ Decennium خودرویی بسیار متنوع است، قبل از R۹، آئودی به عنوان یک شرکت لوکس بسیار معروف بود و اکنون با طراحی جدید قصد دارد برنده مسابقات قهرمانی باشد.

۱۰ سال قبل، آئودی با رونمایی از ماشین محرک چهار چرخ، یک سوپراسپرت ده سیلندر که دوره جدیدی از کارایی را برای تولید کننده خودروی آلمانی ایجاد کرد، جهان خودرو را شگفت زده کرد. در این خودرو خاص تغییراتی صورت گرفته است که از جمله آن می‌توان به تغییر محل صفحه نمایش سرگرمی اشاره کرد.

دانستنی‌هایی جالب از آئودی R۹، ۲۰۲۱

 صندلی‌های این خودرو بسیار اسپرت و به نوعی ورزشی است، همچنین مجموعه مقیاس الکترونیکی با وضوح بالا در کابین R۹ مورد توجه قرار گرفته است.  آئودی کمی سفارشی سازی کرده است و در داخل از چرم سیاه، خاکستری، قهوه‌ای و قرمز استفاده کرده است که با دوخت متناسب عرضه می‌شود.

دانستنی‌هایی جالب از آئودی R۹، ۲۰۲۱

به طور کلی، این خودرو با کنترل‌های دسترسی آسان عرضه خواهد شد. از ویژگی‌های بارز این خودرو می‌توان به دکمه اشتعال واقع در فرمان اشاره کرد. بعد از اینکه برای نسخه ۲۰۱۹ به فروش نرسید، آئودی R۹، ۲۰۲۱ با یک ظاهر بیرونی واضح و همچنین یک ترکیب کوچک، از جمله کوپه معمولی و همچنین طرح‌های کانورتیبل (Spyder) و همچنین نسخه‌های عملکردی هرکدام بازگشت.

دانستنی‌هایی جالب از آئودی R۹، ۲۰۲۱

این خودرو  شامل دو پیشرانه چهار چرخ و یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه است. در طراحی‌های متداول، موتور V-۱۰، ۵۶۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، در حالی که نسخه‌های عملکردی ۶۰۲ اسب بخار قدرت دارند،   هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه R۹ نرم‌ترین گیربکس نیست و احتمالاً تغییر کند.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰