کد خبر: ۱۶۴۸ |
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
| |

دستگیری عاملان سرقت از مغازه‌های بازار تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خبر داد که از مغازه‌های بازار تهران سرقت می کردند.

دستگیری عاملان سرقت از مغازه‌های بازار تهران

روز ایران: سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: با وقوع سرقت‌های سریالی از مغازه‌های بازار تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ مرد جوان در ساعت ۲ الی ۵ بامداد به بازار تهران آمده اند و با شگرد تخریب قفل درب مغازه‌ها اقدام به سرقت اموال کسبه بازار کرده و از صحنه جرم متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان راهی صحنه‌های وقوع جرم شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت سارقان حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها سابقه دار هستند.

سرهنگ گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان به دنبال کشف این سرنخ مهم در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری آنها در یک عملیات منسجم شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شده است، تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ۷۰ فقره سرقت از مغازه‌های کسبه بازار با شگرد تخریب قفل درب مغازه‌ها اعتراف کردند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان نیز هویت و مخفیگاه ۲ مال خر پرونده نیز شناسایی شد که کارآگاهان در مرحله بعدی آنها را بازداشت کردند که همین موضوع باعث کشف اموال به سرقت رفته از کسبه بازار تهران شد.

سرهنگ گودرزی متذکر شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰