کد خبر: ۱۶۴۱ |
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
| |

واکنش امیر قلعه‌نویی به شایعه خداحافظی دو بازیکن تیم ملی

سرمربی تیم ملی ایران واکنش جالب توجهی نسبت به شایعه خداحافظی سامان قدوس و کریم انصاری‌فرد از تیم ملی داشت.

واکنش امیر قلعه‌نویی به شایعه خداحافظی دو بازیکن تیم ملی

روز ایران: امیر قلعه‌نویی پس از پایان جلسه امروز با مهدی تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به خبرنگاران گفت: جلسه اول درباره لیگ آینده بود که دو کار انجام دادیم. نخست اینکه برای اولین بار تقویم تیم امید را دیدیم. من علاوه بر سرمربی تیم ملی بزرگسالان، مدافع مربیان لیگ هم بودم و سهیل مهدی می‌تواند شهادت دهد که در خیلی از جاها منافع باشگاه‌ها را ارجح دانستم، چون خودم سرمربی خیلی از تیم‌ها بوده‌ام.

وی در ادامه گفت: یکسری جزئیات وجود دارد و جابه‌جایی‌هایی باید صورت بگیرد تا به قول مهدی تاج برای اولین بار یک برنامه یک ساله بدهیم که چیز خوبی است. سهیل مهدی و کشوری‌فرد مشکلات خودشان را دارند. برنامه‌ریزی‌ها انجام شده اما اگر اعلام نمی‌شود، به خاطر این است که مسائلی وجود دارد. جلسه بعدی با مهدی تاج درباره خودمان و همکاران بود که ایشان لطف کرد و حکم ما را داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور در تورنمنت کافا گفت: قرار است برای مسابقات کافا امکانات را ببینیم. خوشبختانه می‌گویند کنیا اضافه شده است و عمان هم حضور دارد. ظاهرا چمن‌ها مصنوعی نیست و طبیعی است. قرار بر این شد در ۳،۴ روز اخیر مسئولانی بروند و از نزدیک امکانات را تماشا کنند. برای فیفادی برنامه خوبی داریم که آقای خراطی، هدایت ممبینی و تارقلی‌زاده در حال تلاش هستند تا بازی‌های تدارکاتی انجام دهیم.

قلعه‌نویی در خصوص آخرین وضعیت حضور دستیار خارجی در کادر فنی او گفت: اجازه دهید اسم دستیار نگویم و همکار هستند. ما نام دو نفر را داده‌ایم و هر زمان مهدی محمدنبی با دپارتمان امور بین‌الملل صحبت کردند، نام‌های‌شان اعلام می‌شود.

وی درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال بودجه کافی برای حضور تیم ملی در تورنمنت کافا را دارد یا نه، گفت: این را باید از مهدی تاج بپرسید و از من سوال فنی بپرسید.

سرمربی تیم ملی فوتبال در رابطه با بحث حضور اعضای کادر فنی تیم ملی برای قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها گفت: ما در آنجا بحث آنالیز جام جهانی داریم که دو روز قبل آن می‌رویم و پس از آن قرعه‌کشی جام ملت‌ها خواهد بود. احتمالا ابتدا من و میرشاد ماجدی خواهیم رفت و سپس دو روز برای جام جهانی خواهیم بود. دو روز هم برای قرعه‌کشی جام ملت‌ها خواهیم بود.

قلعه‌نویی در واکنش به بحث خداحافظی سامان قدوس و کریم انصاری‌فرد از تیم ملی گفت: آن‌ها درگیر مسابقات باشگاهی هستند و ما هم چیزی نشنیده‌ایم. حالا اگر نیاز باشد صحبت می‌کنیم.

وی با این سوال روبه‌رو شد که آیا امکان دارد بازیکنی که در اردوی قبلی حضور نداشته است، برای اردوی بعدی نیز دعوت نشود، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. هر بازیکنی که شایسته باشد و عملکرد خوبی داشته باشد، در خدمتش خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اظهارات آندرانیک تیموریان پس از دربی که باعث ناراحتی باشگاه پرسپولیس شده بود، گفت: تیموریان خودش در این باره صحبت کرده است.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰