کد خبر: ۱۶۲ |
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
| |
معرفی خودرو؛

رونمایی از جدیدترین خودرو کاملا الکتریکی ۲ نفره

شرکت آلفا موتور از کوپه ACE  رونمایی کرد که البته این خودرو جدید وسیله نقلیه کاملا برقی است و انواع مختلف آن در ماه‌های آینده به بازار می‌آید.

روز ایران: شرکت آلفا موتور مستقر در کالیفرنیا از کوپه ACE  رونمایی کرد. کوپه Alpha ACE به سبک یکپارچه بر روی یک سکوی اتومبیل مدولار ساخته خواهد شد که برای ICON (وسیله نقلیه برقی) نیز در نظر گرفته شده است. اینطور که مشخص است این خودرو یک تا دو نفره خواهد بود و تنها از یک طرح داشبورد بسیار ساده بهره می برد.

اطلاعات قیمتی در خصوص این خودرو خاص منتشر نشده است، اما این شرکت چند شماره هدف مانند برد بیش از ۴۰۰ کیلومتر و ۹۶.۵ کیلومتر در ساعت را منتشر کرده است که در  ۶ ثانیه می تواند به این سرعت دلخواه برسد.

این خودرو جدید وسیله نقلیه کاملا برقی خواهد بود و آلفا قصد دارد انواع مختلف ACE را در ماه‌های آینده عرضه کند. در داخل وسیله نقلیه جدید، یک نمایشگر مرکزی، کنترل‌های رابط کاربری را ادغام می‌کند که می‌توانند همزمان با دستگاه الکترونیکی کار کنند. در این خودرو فضای بار خوبی در نظر گرفته شده است. 

fff

مایکل اسمیت، مدیر اجرایی شرکت آلفا موتور، می‌گوید: کوپه  ACE برای مشتریانی است که مایل به سواری با یک خودرو همه کاره دارند، همچنین بهره وری انرژی این خودرو بسیار بالاست و سازگاری خوبی هم با محیط زیست دارد چرا که کالا الکتریکی طراحی شده است. ACE a نشان می دهد که از خودروهای ساخت معاصر فاصله گرفته ایم و بیشتر بر تحرک کاربر تأکید دارد. آلفا به خاطر نوآوری که انسان را به حرکت در می‌آورد، در حال بازنگری در اتومبیل است. "

fff

مشخصات اصلی این خودرو شامل سرعت بیش  از ۴۰۰ کیلومتر،  باتری مایع خنک شده، در ۶ ثانیه رسیدن به سرعت ۹۶.۵ کیلومتر در ساعت،   محرک چرخ عقب،  طول - ۴۱۸۰ میلی متر (۱۶۵ اینچ)، عرض - ۱۸۸۶ میلی متر (۷۴ اینچ)، قد - ۱۴۵۰ میلی متر (۵۷ اینچ)،  چرخ - ۱۶ "تا ۱۸"،  وزن ۳۶۰۰ پوند (۱۶۳۳ کیلوگرم)،  صندلی: ۲ بزرگسال + فضای ذخیره سازی عقب است.

fff

باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰