کد خبر: ۱۶۰۵ |
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
| |

امانی: باید ظرفیت‌های اتاق بازرگانی را شناسایی کنیم

محمد علی امانی همدانی گفت: انتظار از اعضای دهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همیشه این بود که زبان بخش خصوصی باشند.

امانی: باید ظرفیت‌های اتاق بازرگانی را شناسایی کنیم

روز ایراناین فعال اقتصادی با اشاره به انتخابات پیش روی اتاق بازرگانی تاکید کرد: اتاق بازرگانی در ادوار مختلف بعضاً  دارای اقتدار بالایی بوده و گاهی نیز کمتر اقتدار داشته، ولی متاسفانه در طول این سال‌ها اعضاء بیشتر به فکر منافع خود بودند تا برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور.

محمد علی امانی همدانی  افزود: در بحث مطالبه گری باید بتوانیم مطالب وظرفیت ها را شناسایی کرده و با دولت تعامل سازنده داشته باشیم تا حقوق بخش اقتصادی را در کلیه بخش های مختلف اخذ کرده و در اختیارشان قرار دهیم و آنها نیز به نحو شایسته از آن بهره ببرند.

در فهرست اتاق شفاف تمام افراد با سلایق مختلف برای رسیدن به توسه اقتصادی ایران به اهداف عالی حضور پیدا کردند تا در وهله اول جایگاه اصلی اتاق بازرگانی را حفظ نموده و در مرحله بعد بتوانند از ظرفیت توانمند بخش اقتصاد مردمی که توان فوق العاده ای دارند استفاده کنند تا مرحمی باشد بر مشکلات اقتصادی  کشور که فقط از طریق بخش خصوصی تحقق پیدا خواهد کرد.

امانی گفت: با وجود یک اتاق بازرگانی شفاف و قوی می‌توان بخش کثیری از مشکلات اقتصادی که در حال حاضر گریبان گیر جامعه است را مرتفع نمود.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی در رابطه با فهرست اتاق شفاف با شعار پاسخگو ، مطالبه گر و کارآمد افزود:ما نسبت به تمامی مردم بخصوص اعضای محترم اتاق و بازرگانان پاسخگو هستیم.

کاندیدای اتاق بازرگانی گفت: ۴۰ کاندید انتخاباتی فهرست اتاق شفاف باهم پیمان بستند که با استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی بتوانند، اقتصاد ایران را به سمتی ببرند که در پایان چهار سال کارنامه خوبی را از خود بجای بگذارند.

خبر آنلاین

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰