کد خبر: ۱۵۸۹ |
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
| |

رونمایی از کیبورد و ماوس شکلاتی_نعنایی سامسونگ!

ماوس و کیبورد جدید سامسونگ با طراحی جمع‌وجور و رنگ هیجان‌انگیز از راه رسیدند. کیبورد سامسونگ از مکانیزم سوئیچ قیچی استفاده می‌کند.

رونمایی از کیبورد و ماوس شکلاتی_نعنایی سامسونگ!

روز ایرانسامسونگ در آستانه‌ی فرا رسیدن فصل بهار، ماوس و کیبورد جدیدی با طرح شکلاتی نعنایی رونمایی کرده است که Samsung Wireless Keyboard Mouse Mint Choco نام دارند. کیبورد سامسونگ به مجموعه‌ی کاملی از کلیدها (از جمله کلیدهای سری Function و قسمت NumPad) مجهز است. کیبورد همچنین کلیدهایی برای کنترل پخش محتوای صوتی و تصویری و دسترسی به ماشین‌حساب دارد.

وزن کیبورد جدید سامسونگ ۴۶۲ گرم و ابعاد آن ۴۳۶ در ۱۲۵ در ۲۳ میلی‌متر است. بر اساس گزارش گیزموچاینا، این کیبورد از مکانیزم سوئیچ قیچی استفاده می‌کند تا حس و حال کار با کیبورد لپ تاپ‌ها به شما منتقل شود.

ماوس جدید سامسونگ نیز همچون کیبورد، سبک و جمع‌وجور است. وزن این ماوس به ۴۹ گرم می‌رسد و ابعادش ۱۰۸ در ۶۰ در ۲۶ میلی‌متر است.

رونمایی از کیبورد و ماوس شکلاتی_نعنایی سامسونگ!

ماوس سامسونگ حسگر اپتیکال دارد که حساسیت آن را می‌توان روی سه حالت ۸۰۰، ۱٬۲۰۰ و ۱٬۶۰۰ نقطه‌براینچ تعیین کرد. ماوس سامسونگ از باند ۲٫۴ گیگاهرتزی استفاده می‌کند.

سامسونگ روی بدنه‌ی ماوس و کیبورد جدیدش از پوشش مقاوم در برابر سایش استفاده کرده است تا این دو وسیله‌ی جانبی در گذر زمان ظاهر تازه‌ی خود را حفظ کنند.

فعلا قیمت و تاریخ عرضه‌ی ماوس و کیبورد جدید سامسونگ اعلام نشده است. احتمالا این محصولات صرفا در بازار کره‌ی جنوبی عرضه خواهند شد.

زومیت

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰