کد خبر: ۱۵۴۴ |
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
| |

هشدار در آستانه عید نوروز/ مراقب قالیشویی‌های آنلاین باشید!

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران از متقاضیان خدمات قالیشویی خواست قبل از انتخاب واحد به سایت اتحادیه مراجعه کنند و اطلاعات واحدهای صنفی دارای مجوز و همچنین نرخ‌های مصوب را مشاهده کنند تا در صورت تخلف احتمالی امکان پیگیری آن وجود داشته باشد.

هشدار در آستانه عید نوروز/ مراقب قالیشویی‌های آنلاین باشید!

روز ایرانحجت محمدی از متقاضیان قالیشویی خواست پیش از انتخاب واحد صنفی مورد نظر به سایت اتحادیه مراجعه کنند و مطمئن شوند واحد مورد نظرشان با مجوز فعالیت می‌کند؛ چرا که در این حالت اگر بعد از شست‌وشو فرش دچار مشکل شود، به راحتی می‌توانند موضوع را از اتحادیه پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه اطلاعات تکمیلی واحدهای صنفی قالیشویی مثل شماره تماس، آدرس، تاریخ دریافت جواز و غیره در سایت اتحادیه قرار گرفته، اظهار کرد: با وجود پیگیری‌ها و هشدارهای اتحادیه از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و پلیس فتا درباره خطرات فعالیت قالیشویی‌های آنلاین بدون مجوز، اقدامی در این زمینه انجام نشده است. در اصل گفته می‌شود این موضوع حتما باید شاکی خصوصی داشته باشد.

محمدی با بیان اینکه معمولا قالیشویی آنلاین فقط یک شماره تماس در سایت ثبت کردند و امکان پیگیری تخلفات احتمالی آن‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: برای مثال ممکن است کسی فرش‌های مردم را جمع کند و دیگر تحویل ندهد. همچنین احتمال اینکه فرش کثیف باشد یا آسیب ببیند وجود دارد، اما امکان پیگیری آن‌ها کم است.

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران با بیان اینکه در گذشته با همکاری روزنامه‌ها، واحدهای بدون مجوز امکان ثبت آگهی نداشتند و این مشکل کمتر بود، گفت: در حال حاضر هم درخواست کردیم که حداقل سایت‌های قالیشویی‌های بدون مجوز فیلتر شوند، اما هنوز همکاری صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اتحادیه به نشانی (www.Eght۱۳۵۱.com) قیمت‌های قالیشویی را استعلام بگیرند، گفت: همچنین در صورت بروز مشکل مردم می‌توانند در همین سایت شکایت خود را ثبت کنند تا بعد از بررسی با آن‌ها تماس گرفته و پاسخ شکایت داده شود.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰