کد خبر: ۱۵۳ |
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
| |

با این تست از ذهنی یا شهودی بودن تفکر خود آگاه شوید

بسیاری از انسان‌ها برای انجام هر کاری در شبانه روز از ذهن یا شهود خود پیروی می‌کنند و آن را باور دارند زیرا انجام کارها توسط ذهن یا شهود، وجه دیگری از شخصیت انسان را آشکار می کند. بحث درباره‌ی شهود و ذهن پیچیده‌تر از این حرف‌هاست و جزئیات فراوانی دارد، به همین دلیل کافی است با دقت آنچه که در تصویر می‌بینید را بگویید.

با این تست از ذهنی یا شهودی بودن تفکر خود آگاه شوید

بسیاری از انسان‌ها برای انجام هر کاری در شبانه روز از ذهن یا شهود خود پیروی می‌کنند و آن را باور دارند زیرا انجام کارها توسط ذهن یا شهود، وجه دیگری از شخصیت انسان را آشکار می کند.

بحث درباره‌ی شهود و ذهن پیچیده‌تر از این حرف‌هاست و جزئیات فراوانی دارد، به همین دلیل کافی است با دقت آنچه که در تصویر می‌بینید را بگویید تا از ذهنی یا شهودی بودن تفکر خود آگاه شوید.

با این تست از ذهنی یا شهودی بودن تفکر خود آگاه شوید.

چهره دختر

اگر اولین بار چهره دختر را دیدید، بدون شک ذهن شهودی خواهید داشت. شما احساس می کنید که می دانید چه کاری باید انجام دهید، اگرچه خیلی اوقات حتی نمی توانید آن را به طور عادی توضیح دهید.

اگر روزی راه را اشتباه بروید، می دانید که همیشه می توانید برگردید!

به خودتان اجازه می دهید با آنچه احساس می کنید هدایت شوید، حتی اگر توضیح منطقی نداشته باشد. بنابراین، کسانی که شما را از کنار می بینند، غالباً شما را درک نمی کنند.

لازم به ذکر است که شما همیشه راه حل هر مشکلی را به باورنکردنی ترین شکل پیدا می کنید.

گلدان با گل

اگر ابتدا یک گلدان با گل دیدید، ذهن تحلیلی دارید. شما همیشه سعی می کنید همه چیز را کنترل کنید، بنابراین تصمیم گیری برای شما اغلب دشوار است.

شما به غرایز اعتماد ندارید و بنابراین گاهی اوقات خیلی دقیق هستید.

مشکل واقعی این است که گاهی عواملی که شما در نظر نمی گیرید می توانند به طور جدی در کارهای شما دخالت کنند.

برای شما دشوار است که بلافاصله تغییر جهت دهید، وقتی فکر می کنید همه چیز خوب پیش می رود. اما در پایان برخی از عوامل غیرقابل توصیف با کارهای شما تداخل ایجاد می‌کند.

با این حال، قدرت تجزیه و تحلیل شما، اجازه می دهد از ابتدا شروع کنید و موفق شوید.

سیب

اگر اولین چیزی که دیدید سیب است، بدون شک شما یک فرد استثنایی هستید و توانایی بسیار خوبی در تعادل همه چیز دارید.

شما می دانید که چگونه احساسات خود را کنترل کنید و به صدای درونی خود گوش دهید اما هرگز اجازه نمی دهید ذهن شما را تسخیر کند. شما عقل سلیم را با شهود ترکیب می کنید.

بنابراین شما می توانید خود را در هماهنگی با خود و محیط حفظ کنید، یک مشاور عالی هستید و مردم همیشه برای مشاوره و پشتیبانی به شما مراجعه می کنند.

منبع: خبرفوری

 
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰