کد خبر: ۱۴۹۳ |
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
| |

مصمم به تکمیل مسکن مهر در سال ۱۴۰۲ هستیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اکنون تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی مهر در کشور نیمه‌تمام مانده است، اعلام کرد: مصمم به تکمیل و واگذاری تمام این واحدها تا پایان سال ۱۴۰۲ به مردم هستیم.

مصمم به تکمیل مسکن مهر در سال ۱۴۰۲ هستیم

روز ایران«مهرداد بذرپاش» روز پنجشنبه در آیین افتتاح ۲ هزار و ۹۴۰ واحد مسکونی مهر در استان البرز افزود: بخشی از برنامه دولت سیزدهم بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی از جمله مسکن مهر در کشور متمرکز شده است.

وی گفت: کارها در بخش مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن شتاب گرفته و در تلاش هستیم تا به سال‌ها انتظار مردم برای تحویل مسکن مهر پایان دهیم .

وزیر راه وشهرسازی اظهار کرد : هفته آینده ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس استان تهران تقدیم هموطنان خواهیم کرد، ضمن آنکه در پرند تهران نیز ۲ هزار واحد مسکونی مهر آماده بهره‌برداری است.

بذرپاش گفت : طرح ساخت مسکن ویلایی در یک هزار و ۲۰۰ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در برنامه کاری قرار گرفته است ضمن آنکه در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و شهرهای جدید در صورت تامین زمین اینگونه واحدها ساخته می‌شود.

وی یادآور شد: ۲۵ هزار واحد مسکونی مهر طی سه ماه گذشته در کشور تحویل مردم شد .

۲ هزار و ۹۴۰ واحد مسکونی مهر امروز به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام عصر (عج ) با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان البرز به بهره برداری رسید.

از این تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید مهستان افتتاح شد که ۶۶۶ واحد به صورت ویلایی و مابقی به صورت مجتمع احداث شده است و ساخت این واحدها بیش از یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در برداشته است .

همچنین ۶۴۰ واحد مسکونی دیگر بطور همزمان در شهرک‌های ابریشم و پیام ماهدشت البرز افتتاح شد.

عملیات ساخت حدود ۵۰ هزار واحد مسکن مهر از اواخر دهه ۸۰ در شهر جدید مهستان استان البرز آغاز شد که ۱۵ هزار واحد آنها به صورت خود مالکی و ۳۵ هزار واحد دیگر با مشارکت دولت و مردم ساخته شد.

اکنون نیز ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرجدید مهستان در دست اقدام است.

شهرجدید مهستان با جمیعتی حدود ۹۰ هزار نفر طبق پیش بینی ها با واگذاری تمام مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن تا چند سال آینده شمار ساکنان آن به بیش از ۵۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان البرز علاوه بر افتتاح یک کلانتری و مجموعه ورزشی در شهر جدید مهستان، از برخی پروژه های عمرانی این شهر بازدید کرد.

خبر آنلاین

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰