کد خبر: ۱۴۵۶ |
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
| |

ملاقات رونالدو و دشمن مسی در عربستان

متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی ۲۰۲۲ با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.

ملاقات رونالدو و دشمن مسی در عربستان

روز ایران: متئو لاهوز پنج هزار کیلومتر دورتر از اسپانیا یعنی در عربستان دیدار حساس پنجشنبه شب تیم‌های النصر و الاتحاد را قضاوت خواهد کرد. دیداری تعیین کننده در کورس قهرمانی که از یک حیث دیگر نیز جالب توجه خواهد بود.
کریستیانو رونالدو بار دیگر با لاهوز دیدار خواهد کرد؛ با داوری که از او در سال‌های حضورش در رئال خاطرات زیادی دارد. این اولین بار نیست که لاهوز دیداری در لیگ عربستان را سوت می‌زند. او در فصول ۱۹-۲۰۱۸ و ۲۰-۲۰۱۹ نیز دو بازی از لیگ عربستان را قضاوت کرده بود.
لاهوز داور دیدار آرژانتین-هلند در یک چهارم نهایی جام جهانی بود که حواشی زیادی نیز داشت. لیونل مسی و آرژانتینی‌ها به شدت از داوری لاهوز انتقاد کردند و معتقد بودند او هر کاری کرد تا آرژانتین را حذف کند.
برخلاف مسی اما رونالدو رابطه بدی با لاهوز ندارد. حتی در ال‌کلاسیکوی سال ۲۰۱۶ دوربین‌ها لاهوز را در تونل ورزشگاه و در حال عذرخواهی از رونالدو شکار کردند. رونالدو عصبانی بود چون لاهوز یک خطا روی او را پنالتی نگرفته بود. داور اهل والنسیا که متوجه اشتباه خود شده بود، در تونل از فوق ستاره پرتغالی پوزش خواست.

ورزش سه

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰