کد خبر: ۱۴۵۰ |
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
| |

با چند هزارتومان به کنسرت برویم؟

کنسرت‌های موسیقی همچون روزهای گذشته اسفندماه با پیشتازی گونه پاپ ادامه دارد و در این برنامه‌ها تنها کنسرت موسیقی سنتی با حضور سالار عقیلی روی صحنه می‌رود.

با چند هزارتومان به کنسرت برویم؟

روز ایران: کنسرت‌های موسیقی در اسفندماه و روزهای پایانی سال همچون روزهای گذشته با پیشتازی گونه پاپ در تهران و سایر شهرهای کشور ادامه دارد و سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی پس از ماه‌ها به روی صحنه خواهد رفت؛ وی شهر همدان را برای برگزاری کنسرت خود انتخاب کرده است.

کنسرت رحیم شهریاری خواننده فولکلور و آذری زبان ۱۷ اسفند در اردبیل برگزار شد و قرار است کنسرت‌های دیگر این هنرمند ۲۴ اسفند در تهران و ۲۵ و ۲۶ اسفند در تبریز برگزار شود.

همچنین کنسرت حجت اشرف‌زاده روزهای ۱۸ تا ۲۰ اسفند در نیشابور و زادگاه این خواننده برگزار می‌شود، اشرف‌زاده درباره برگزاری این کنسرت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته است: «این آرزوی سالیان سال من بوده که در شهر خودم نیشابور اجرا داشته باشم. براتون از عشق بخونم تا زمان کوتاهی با عاشقانه‌ها کنار هم باشیم. دوستانم تلاش کردند تا این امر اتفاق بیفته و من به آرزوم برسم. خوندن از عشق برای شما. پیشاپیش عرض می‌کنم قدمتون روی چشم.»

آرمین زارعی خواننده گونه رپ و موسیقی تلفیقی نیز ۲۶ و ۲۷ اسفند برای نخستین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت. وی چندی پیش آلبوم EP «تور کنسرتام» را منتشر کرده است.

در این گزارش به برنامه‌های کنسرت‌های موسیقی در روزهای پیش رو پرداخته شده است.

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران

گروه ماکان ۱۹ اسفند سانس‌های ۱۹ و ۲۲. قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۶۹۰ هزار تومان.

علی یاسینی ۲۰ و ۲۱ اسفند سانس‌های ۱۹ و ۲۲. قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۶۹۰ هزار تومان.

مهدی جهانی ۲۲ اسفند سانس‌های ۱۹ و ۲۲. قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۶۹۰ هزار تومان.

گرشا رضایی ۲۳ اسفند سانس‌های ۱۹ و ۲۲. قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۶۹۰ هزار تومان.

میثم ابراهیمی ۲۴ اسفند سانس‌های ۱۹ و ۲۲. قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان.

مهدی احمدوند ۲۵ اسفند سانس‌های ۱۹ و ۲۲. قیمت بلیت: ۲۲۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

علی عبدالمالکی ۲۸ اسفند سانس‌ ۲۲. قیمت بلیت: ۱۷۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

هتل اسپیناس پالاس تهران

رضا بهرام ۲۰ اسفند سانس‌های ۱۸:۴۵ و ۲۱:۴۵. قیمت بلیت: ۱۹۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

هوروش (مهدی دارابی) ۲۱ اسفند سانس‌های ۱۸:۴۵ و ۲۱:۴۵. قیمت بلیت: ۱۹۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

مجید رضوی ۲۲ اسفند سانس‌های ۱۹ و ۲۲. قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۶۹۰ هزار تومان.

رحیم شهریاری ۲۴ اسفند ساعت ۲۱:۴۵. قیمت بلیت: ۱۹۰ تا ۴۹۵ هزار تومان.

بهنام بانی ۲۵ اسفند سانس‌های ۱۸:۴۰ و ۲۲. قیمت بلیت: ۱۹۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

اشوان ۲۷ اسفند سانس‌های ۱۹ و ۲۲. قیمت بلیت این کنسرت مشخص نیست.

سایر شهرها

بهنام بانی ۱۶ اسفند سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در امیرمهر مجتمع اکسین محمودآباد. قیمت بلیت: ۲۹۰ تا ۳۵۰ هزار تومان. ۲۸ اسفندساعت ۲۳:۵۹ در سالن مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های چابهار. قیمت بلیت این کنسرت مشخص نیست.

مهدی احمدوند ۱۷ و ۱۸ اسفند سانس‌های ۱۸ و ۲۱ در سالن سعدی فرهنگیان شیراز. قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان.

سالار عقیلی ۱۷ اسفند سانس‌های ۱۶ و ۲۰ در مجتمع بوعلی سینا همدان. قیمت بلیت: ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان.

معین زندی ۱۷ اسفند سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در تالار رودکی اصفهان، قیمت بلیت: ۱۸۵ تا ۳۷۵ هزار تومان. ۲۱ اسفند سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در تالار مرکزی فرهنگ و هنر کرمان، قیمت بلیت: ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان.

علی یاسینی ۱۶ تا ۱۸ اسفند سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در آمفی تئاتر مجتمع پتروشیمی تبریز، قیمت بلیت: ۱۲۰ تا ۲۵۰ هزار تومان. ۲۴ اسفند سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن تربیت معلم قزوین، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۴۹۰ هزار تومان.

محسن ابراهیم‌زاده ۱۸ اسفند سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در تالار رودکی اصفهان، قیمت بلیت: ۱۸۵ تا ۳۷۵ هزار تومان.

مسعود صادقلو ۱۸ و ۱۹ اسفند سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، قیمت بلیت: ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان.

حجت اشرف‌زاده ۱۸ تا ۲۰ اسفند سانس‌ها ۱۸ و ۲۱ در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور، قیمت بلیت: ۲۸۰ تا ۴۵۰ هزار تومان.

رضا صادقی ۱۹ اسفند سانس‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سالن اداره ارشاد اسلامی گنبدکاووس، قیمت بلیت: ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان.

مجید رضوی ۱۹ تا ۲۱ اسفند سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در آمفی تئاتر مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، قیمت بلیت: ۱۲۰ تا ۲۵۰ هزار تومان. ۲۴ اسفند سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن آمفی تئاتر فدک اردبیل، قیمت بلیت:۱۸۰ تا ۳۹۰ هزار تومان و ۲۷ اسفند سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در تالار وحدت لارستان، قیمت بلیت: ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان.

ناصر زینعلی ۱۹ اسفند سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن لوکس اکومال کرج، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان، ۲۱ اسفند سانس‌های ۱۸ و ۲۱ در سالن حافظ شیراز و ۲۷ اسفند ساعت ۲۳:۵۹ در سالن مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های چابهار.

علیرضا طلیسچی ۲۱ اسفند سانس‌های ۲۰ و ۲۲:۳۰ در مجتمع فجر سنندج، قیمت بلیت: ۲۷۰ تا ۳۷۰ هزار تومان.

کنسرت آرون افشار ۲۹ اسفند ساعت ۲۳:۵۹ در سالن مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های چابهار برگزار می‌شود. همچنین براساس سامانه‌های فروش بلیت اعلام شده که کنسرت‌های مسعود صادقلو، علی یاسینی و رضا صادقی نیز در این شهر و کنسرت مصطفی راغب در سینما آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کیش

جزیره کیش نیز دیگر انتخاب خوانندگان موسیقی پاپ برای برگزاری کنسرت در روزهای پیش روست که ساعت برگزاری کنسرت‌ها ۲۳:۵۹ و قیمت بلیت آنها از ۳۸۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است.

کنسرت‌های رضا صادقی و علیرضا طلیسچی ۱۶ اسفند در کیش برگزار شد و کنسرت‌های ناصر زینعلی ۱۷ اسفند، محمد علیزاده ۱۷ اسفند و گرشا رضایی ۱۸ اسفند در رویال هال پانوراما و کنسرت هال مریم کیش برگزار می‌شوند.

جشنواره نوروزی چابهار

همچنین قرار است در قالب جشنواره نوروزی چابهار برخی از خوانندگان در سالن مجتمع همایش‌های بین‌المللی این شهر به روی صحنه بروند که براساس اعلام سامانه‌های فروش بلیت کنسرت، هوروش (مهدی دارابی) سوم فروردین و علی عبدالمالکی هشتم فروردین ۱۴۰۲ به روی صحنه خواهند رفت. قیمت بلیت این کنسرت‌ها از ۲۵۰ تا ۵۹۹ هزار تومان اعلام شده است.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰