کد خبر: ۱۳۳۹ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
| |

آخرین خبر از سقوط بالگرد وزیر ورزش/ وضعیت سجادی پایدار است/ مشاور سجادی درگذشت

بالگرد حامل حمید سجادی  وزیر ورزش و جوانان عصر امروز پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت در حالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد و برخی سرنشینان آن زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

آخرین خبر از سقوط بالگرد وزیر ورزش/ وضعیت سجادی پایدار است/ مشاور سجادی درگذشت

روز ایران: در این حادثه «اسماعیل احمدی» مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش از مصدومین سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش بوده که در این حادثه فوت درگذشت.

*فداکار استاندار کرمان با اشاره به اتفاقات رخ داده اظهار داشت: برخی از این عزیزان دچار کوفتگی و ضربه خوردگی هستند که روی آنها معاینات صورت گرفته است. از برخی دیگر نیز سی تی اسکن گرفته شده که به زودی وضعیت آنها مشخص خواهد شد.

*بنا به نوشته کانال اطلاع رسانی دولت همچنین رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی، وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی کرمان در حال انجام است.

*استاندار کرمان در این باره اعلام کرد: بالگرد حامل وزیر ورزش ۱۲ سرنشین و چهار نفر کادر پرواز داشت که در نتیجه سانحه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دید. وی افزود: بالگرد یکبار می نشیند بعد بلند می شود و بعد، برای نشستن دچار سانحه می شود و علت در دست بررسی است.

*موسوی سخنگوی هلال احمر در گفت و گو با شبکه خبرگفت: بالگرد ۱۶سرنشین داشت که متاسفانه احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان در این حادثه جان خود را از دست داد. سجادی در حال انتقال به
بیمارستان کرمان برای بررسی شرایط جسمانی است.۳ نفر که نیاز به رسیدگی داشتند از جمله وزیر ورزش در حال انتقال به بیمارستان کرمان هستند.

* اشکان موسوی سخنگوی هلال احمر همچنین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: متاسفانه در این حادثه مشاور وزیر ورزش جان خود را از دست داد و۳ مصدوم دیگر نیز وضعیت مناسبی ندارند.حال مدیرکل ورزش استان آذربایجان شرقی و مدیرکل استان تهران وخیم است و به بیمارستان منتقل شده اند.

*دکتر صابری رییس اورژانس کرمان در گفت و گو با تلویزیون گفت: متاسفانه ۱۷ نفر در این حادثه مصدوم شده اند که به وضعیت آنها رسیدگی خواهد شد. وزیر ورزش و جوانان،ستوده مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و احمدی مدیر کل ورزش و جوانان تهران وضعیت عمومی پایداری دارند ولی باید آنها به بیمارستان برسند تا ریز جزییات را گزارش کنیم. بقیه ۱۴ نفر وضعیت پایداری هستند و جای نگرانی در مورد آنها وجود ندارد.حمید سجادی دچار خونریزی مغزی شده ولی علائم حیاتی او پایدار است و اگر نیاز به جراحی باشد این کار را انجام می دهیم. ستوده هم ضربه مغزی شده ولی احمدی آسیب های جزیی نخاعی دارد.هر دو نفر در حال انتقال به کرمان هستند.

آنا

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰