کد خبر: ۱۲۸۸ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴
| |

راه‌اندازی مجدد ۴۱واحد راکد در شهرکهای صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان بهمن‌ماه با شناسایی بالغ بر ۱۴۵واحد تولیدی و خدماتی بهره‌بردار راکد، ۴۱واحد بهره‌بردار مجددا راه‌اندازی شده و به چرخه تولید و فعالیت اقتصادی بازگشتند.

راه‌اندازی مجدد ۴۱واحد راکد در شهرکهای صنعتی قزوین

روز ایران: رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و در خصوص تلاش برای راه‌اندازی واحدهای راکد و تعطیل از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۱واحد تولیدی بهره‌بردار راکد با اشتغال ۵۰۰نفر که در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان تعطیل شده بودند و با مشکلاتی چون کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، نداشتن بازار فروش، مشکلات خرید مواد اولیه، مشکلات قضایی، عدم همکاری بانک در ارائه تسهیلات مواجه بودند که مستعد راه‌اندازی مجدد بوده شناسایی شده و با مشاوره کارشناسان عارضه‌یابی، همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمت‌رسان به چرخه تولید و ادامه ساخت وساز بازگشتند.

او محصولات این واحدهای تولیدی بهره‌بردار را شامل انواع نان حجیم شده، پانل ساختمانی با فوم پلی استایرن، دستگاه قالب شمش‌ریزی، پروفیل فولاد، سیلیکات سدیم، دستگاه تقلیل، کاغذ و مقوا، خوراک آماده دام و طیور، درب و پنجره یو پی‌وی‌سی، فرقون، انوان کیک، اسکلت فلزی ساختمانی، دستگاه استخراج رمز ارز، فلیتر هوا خودرو، انواع تابلوی راهنمای ترافیک، محصولات بتنی، چاپ هیلوگراور، نمد بی‌بافت، آب آشامیدنی، فوم پلی استایرن ضد آتش، فیلتر آب، ماسک یکبارمصرف و... برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در پایان تصریح کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد و افزایش ظرفیت تولید یکی از اهداف اصلی ما است و برای سال‌جاری احیای مجدد ۴۵واحد برنامه‌ریزی شده بود و علاوه بر راه‌اندازی ۴۱واحد تولیدی راکد، تعداد ۴۵واحد با ظرفیت تولید کمتر از ۵۰درصد ارتقا پیدا کرده است.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰