کد خبر: ۱۲۶۳ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
| |

یک قدم تا انعقاد قرارداد تکمیل و راه‌اندازی خط دو قطارشهری کرج و امتداد آن در فردیس

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ظرف مدت کوتاهی جمع‌بندی صحیح از طریق کارگروه مشترک توسعه ریلی کلانشهر کرج و فردیس متشکل از مدیران، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و کارشناسان مربوطه در خصوص انعقاد قرارداد با پیمانکار، محقق می‌شود.

یک قدم تا انعقاد قرارداد تکمیل و راه‌اندازی خط دو قطارشهری کرج و امتداد آن در فردیس

روز ایران: مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی انعقاد قرارداد توسعه ریلی کلانشهر کرج و فردیس که روز چهارشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه از اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران کرج و فردیس خواست تا با تعصب و حمیت ویژه ای نسبت به راه اندازی و توسعه قطار شهری، اقدام کنند.

وی با تشریح پیگیری‌های صورت گرفته استانی و ملی در خصوص این پروژه مهم و حیاتی، ادامه داد: توسعه حمل و نقل عمومی بویژه ریلی در استان از مهمترین مطالبات مردم محسوب می‌شود چراکه ترافیک‌های درون شهری بخش بسیاری از وقت و هزینه مردم را صرف می‌کند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه شهرداری‌های باید تمامی اعتبارات خود از محل ارزش افزوده را صرف پروژه‌های عمرانی کنند، گفت: بر این اساس شهرداری کرج مکلف است که این اعتبارات را با اولویت تکمیل قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج هزینه کند.

وی افزود: اکنون درصدد هستیم با برنامه ویژه‌ای در راستای تکمیل و راه‌اندازی خط دو قطار شهری کرج و امتداد آن در فردیس اقدام کنیم. بر این اساس با بهره گیری از ظرفیت شرکت فراب وابسطه به قرارگاه خاتم الانبیا و آستان قدس رضوی به صورت برنامه محور و طی زمانبندی دقیق اقدام خواهیم کرد.

استاندار البرز گفت: مقرر شد ظرف مدت کوتاهی به جمع‌بندی صحیح از طریق کارگروه مشترک توسعه ریلی کلانشهر کرج و فردیس متشکل از مدیران و کارشناسان مربوطه در خصوص انعقاد قرارداد با پیمانکار، اهداف دنبال شود.

وی افزود: بر این اساس تکمیل حلقه میانی خطوط قطار شهری کرج و امتداد ان از ایستگاه شهید سلطانی به فردیس در دستور کار قرار می گیرد.

عبداللهی گفت: باید با تعامل و همراهی و فارغ از حواشی مخرب به تکمیل این پروژه و بهره مندی و رضایتمندی مردم از این امکان مهم بپردازیم. نظارت هفتگی بر روند طراحی و اجرا نیز صورت می گیرد و تا حصول نتیجه ادامه دارد.

خبر آنلاین

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰