کد خبر: ۱۲۰۷ |
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
| |

عکس | خودرو چینی جیمز باند عرضه شد!

هونگچی E202 یک خودرو کانسپت چینی است که تمام چرخ‌های آن می‌توانند تا 90 درجه بچرخند! در ادامه با ویژگی‌های جذاب در Hongqi E202 بیشتر آشنا می‌شویم.

عکس | خودرو چینی جیمز باند عرضه شد!

روز ایران: اگر به ۵ سال گذشته بازگردیم و با ماشین زمان، به خودروهای برقی چین در سال ۲۰۲۳ نگاه کنیم، احتمالا از تعجب شاخ درمی‌آوریم. در سال‌های گذشته چه کسی فکر می‌کرد که چینی‌ها بتوانند تا خودروهایی مثل های فای Z یا یانگ وانگ U8 را تولید کنند؟ حالا هونگچی E202 هم قصد دارد تا همین کار را انجام دهد.

معرفی خودرو کانسپت برقی هونگچی E202

خودرو برقی مفهومی هونگچی E202

برند هونگچی نیو انرژی یکی از زیر شاخه‌های این شرکت به حساب می‌آید که تمام تمرکز آن‌ها بر روی خودروهای الکتریکی و مدرن قرار دارد. محصولات هونگچی نیو انرژی نه تنها در چین، بلکه به کشورهای اروپایی مثل نروژ، آلمان، سوئد و فرانسه هم سفر خواهند کرد. شاسی بلند هونگچی E202 قرار است بر اساس پلتفرم FME ساخته شود. این پلتفرم یکی از منعطف‌ترین پلتفرم‌های چینی به حساب می‌آید که می‌تواند خودروهایی با فاصله محوری 2700 تا 3450 میلی متر را روی خود سوار کند.

ماشین مفهومی الکتریکی جدید Hongqi E202

همچنین پلتفرم FME در هونگچی E202 از ۴ موتور برقی مجزا پشتیبانی می‌کند و به هر چرخ اجازه می‌دهد تا ۹۰ درجه، به صورت آزادانه بچرخد. یعنی با پارک دوبل خداحافظی کنید! شاسی بلند کانسپت Hongqi E202 از معماری برق 800 ولت DC هم بهره می‌برد و به گفته شرکت سازنده، می‌تواند فقط با ۵ دقیقه شارژ شدن، مسافتی به طول ۳۰۰ کیلومتر را طی کند. همچنین سیستم رانندگی خودکار سطح ۳ و شارژر وایرلس ۲۲ کیلو واتی و سنسور لیدار هم جزو امکانات این خودرو شاسی بلند مفهومی هستند.

ماشین مفهومی الکتریکی جدید Hongqi E202

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از توان هونگچی E202 منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که این خودرو قرار است در نیمه دوم سال 2024 (تیر ماه 1403) به صحنه بیاید.

گجت نیوز

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰