کد خبر: ۱۱۶۳ |
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
| |

توقیف هفت فروند قایق حامل دام قاچاق در آب‌های خلیج فارس

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف هفت فروند قایق حامل ۳۰۰ راس دام زنده قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

توقیف هفت فروند قایق حامل دام قاچاق در آب‌های خلیج فارس

روز ایران: مجتبی قهرمانی اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران دریابانی موفق شدند هفت فروند شناور حامل محموله‌ های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی با بیان اینکه این محموله‌ های قاچاق شامل ۳۰۰ راس دام زنده است، تصریح کرد: در این عملیات ۱۸ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند که با صدور قرار تامین کیفری در بازداشت به سر می‌ برند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق‌ های تندرو این محموله‌ های دام زنده را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند، گفت: با اقدام به موقع دستگاه قضایی و عملیات ضربتی ماموران دریابانی، از خروج این محموله‌ های ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

قهرمانی با تاکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می‌ کند، گفت: یکی از مهمترین مسایلی که ریاست قوه قضاییه نیز همواره بر آن تاکید دارند، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت پیگیری می شود و به همین منظور دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

خبر آنلاین

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰