کد خبر: ۱۱۵۴ |
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
| |

حکم ورزشی معاون وزیر به معاون استاندار گیلان

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان در مراسمی حکم انتصاب رییس ستاد جام ایرانیان گیلان را به معاون استانداری گیلان تقدیم کرد.

حکم ورزشی معاون وزیر به معاون استاندار گیلان

روز ایران: جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش وجوانان گیلان در مراسمی حکم انتصاب رییس ستاد جام ایرانیان گیلان از سوی معاون وزیر ورزش و جوانان را به حسین مصطفی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تقدیم کرد.

در این مراسم حسین مصطفی پور با اشاره به فعالیت‌های ورزشی گیلان گفت: در یک سال گذشته در ورزش گیلان به اندازه هفت سال گذشته، کار عمرانی، ورزش قهرمانی و همگانی با حمایت‌های استاندار و دیگر مسؤولین انجام شد.

حکم ورزشی معاون وزیر به معاون استاندار گیلان

 

جهانبخش آرمان نیز با اشاره به افتخار آفرینی گیلانیان گفت: در یک سال گذشته 163 مدال رنگارنگ از میادین ورزشی بین‌المللی توسط قهرمانان گیلانی کسب شد که با حمایت‌های انجام شده 54 مدال توسط بانوان کسب شد.

در این مراسم حسن آموزگار معاون وررشی اداره کل، سرهنگ علی اصغر زاداکبری رییس تربیت بدنی سپاه قدس گیلان، سرهنگ محمدرضااصلاحی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، مجیدمهروانی رییس هیات ورزش های همگانی، یاسر محجوب رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و هاشم اسماعیلی رییس هیات نجات غریق گیلان حضور داشتند.

ثبت نام رقابت‌های مینی فوتبال جام ایرانیان در گیلان از ۲ روز پیش آغاز شده و علاقه مندان تا پایان اسفند می‌توانند با مراجعه به به نشانی اینترنتیhttps://events.isfaf.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

فارس

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰